lionneke Geplaatst: 11 mei 2013 Delen Geplaatst: 11 mei 2013 Helaas ben ik genootzaak om CanalDigitaal op te zeggen. In 2012 een prijs gewonnen bij CanalDigitaal, zou één jaar lang alle zenders van CanalDigitaal mogen gebruiken, helaas heb ik er maanden achter aan moeten zitten om de prijs te krijgen. Nadat ik uit eindelijk de prijs kon gaan gebruiken (één jaar tot november 2013), werd er zonder overleg of een enkel bericht, het gebruik verder in rekening gebracht? Na diverse telefoontjes, mailtjes en aangetekende brieven, krijg ik gewoon geen antwoord, alleen maar aanmaningen, dit heeft mij doen besluiten tot opzegging van mijn abonnement bij CanalDigitaal. Gelukkig hebben vrienden en bekende uit solidariteit ook hun abonnement opgezegd. Helaas want ik was zeer te vrede over de ontvangst, zender aanbod en de kwaliteit, maar ik laat mij niet voor een idioot gebruiken die geen antwoord krijgt op zijn telefoontjes, mailtjes en brieven. Helaas CanalDigitaal, !!!!!! hun alleen macht zou ontnomen moeten worden !!!!!! Fred Verheijden 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
grondstof Geplaatst: 11 mei 2013 Delen Geplaatst: 11 mei 2013 Helemaal mee eens dat hun alleen heersers schap, gestimuleerd doordat zij als enigen de PO op de satelliet mogen verzorgen gebroken moet worden. Slechte firma met heel slechte service, klantendienst, bereikbaarheid, forum,onoverzichtelijke structuur v.w.b abonnementen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeBeek Geplaatst: 11 mei 2013 Delen Geplaatst: 11 mei 2013 Zucht, daar gaan we weer.. Welkom op jankmeeovercd4all.com.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
edje-ken Geplaatst: 11 mei 2013 Delen Geplaatst: 11 mei 2013 (aangepast) helemaal aanmelden hier op het forum om te melden dat je stopt bij canal digitaal. zonde van al dat werk. veel plezier dan bij de kabel of digitenne. ik vond het een zeer prettig bericht. edje 11 mei 2013 aangepast door edje-ken Vu+ Solo2Dreambox 800s Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Melchiorskystar Geplaatst: 11 mei 2013 Delen Geplaatst: 11 mei 2013 (aangepast) "Gelukkig hebben vrienden en bekende uit solidariteit ook hun abonnement opgezegd." .... tuurlijk... Don't feed the troll? Heej, waar dient die 'report' knop voor 11 mei 2013 aangepast door Melchiorskystar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satcat Geplaatst: 11 mei 2013 Delen Geplaatst: 11 mei 2013 Wat heeft een notenzaak nou met CanalDigitaal te maken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mauspartyhouse Geplaatst: 11 mei 2013 Delen Geplaatst: 11 mei 2013 Wat heeft een notenzaak nou met CanalDigitaal te maken? ik dacht verleden tijd van genieten ? ET8000 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Melchiorskystar Geplaatst: 11 mei 2013 Delen Geplaatst: 11 mei 2013 Vraag maar aan Karl Noten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satelliet123 Geplaatst: 11 mei 2013 Delen Geplaatst: 11 mei 2013 Het zoveelste zeik op CD topic... Vu+ Solo - Openpli Samsung UE32EH6030 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sat87 Geplaatst: 12 mei 2013 Delen Geplaatst: 12 mei 2013 Winnaar van de slimme kwis. Hoe slim was die quiz, als ze de vraag stellen in welke baan een TV satelliet na lancering komt. Volgens CanalDigitaal was dat de polaire baan. Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
David1980 Geplaatst: 12 mei 2013 Delen Geplaatst: 12 mei 2013 Wat raar bericht, vooral omdat de poster maar 1 bericht heeft gepost. Zeker een medewerker van een andere provider. UPC Horizon + Samsung EU55D8000 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mauspartyhouse Geplaatst: 12 mei 2013 Delen Geplaatst: 12 mei 2013 Ik acht de kans dat het verhaal van ts gewoon klopt eigenlijk best groot. Het zijn, net als ieder modern bedrijf, boefjes die op het randje van fatsoen hun werk doen. ET8000 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
martjeB Geplaatst: 12 mei 2013 Delen Geplaatst: 12 mei 2013 Ik geloof het direct. Eigenlijk hadden wij allemaal op moeten zeggen toen die domme anti cardshare maatregel werd ingevoerd. Gtz. Martje B Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
egypt Geplaatst: 12 mei 2013 Delen Geplaatst: 12 mei 2013 Wat wij missen is gewoon concurrentie in de vorm van een tweede satelliet provider. Het zou snel over zijn met hun arrogantie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Drs. IJzerbout Geplaatst: 13 mei 2013 Delen Geplaatst: 13 mei 2013 Gelukkig hebben vrienden en bekende uit solidariteit ook hun abonnement opgezegd. Vind ik heel jofel van ze. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen