Ga naar inhoud


Arrogantie van CanalDigitaal


lionneke

Aanbevolen berichten

Helaas ben ik genootzaak om CanalDigitaal op te zeggen.

 

In 2012 een prijs gewonnen bij CanalDigitaal, zou één jaar lang alle zenders van CanalDigitaal mogen gebruiken, helaas heb ik er maanden achter aan moeten zitten om de prijs te krijgen.

Nadat ik uit eindelijk de prijs kon gaan gebruiken  (één jaar  tot november 2013), werd er zonder overleg of een enkel bericht, het gebruik verder in rekening gebracht?

Na diverse telefoontjes, mailtjes en aangetekende brieven, krijg ik gewoon geen antwoord, alleen maar aanmaningen, dit heeft mij doen besluiten tot opzegging van mijn abonnement bij CanalDigitaal.

Gelukkig hebben vrienden en bekende uit solidariteit ook hun abonnement opgezegd. 

Helaas want ik was zeer te vrede over de ontvangst, zender aanbod en de kwaliteit, maar ik laat mij niet voor een idioot gebruiken die geen antwoord krijgt op zijn telefoontjes, mailtjes en brieven. 

 

Helaas CanalDigitaal, !!!!!! hun alleen macht zou ontnomen moeten worden !!!!!!

 

Fred Verheijden

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Helemaal mee eens dat hun alleen heersers schap, gestimuleerd doordat zij als enigen de PO op de satelliet mogen verzorgen gebroken moet worden.

Slechte firma met heel slechte service, klantendienst, bereikbaarheid, forum,onoverzichtelijke structuur v.w.b abonnementen.   

Link naar reactie
Delen op andere sites

helemaal aanmelden hier op het forum om te melden dat je stopt bij canal digitaal.

zonde van al dat werk.

veel plezier dan bij de kabel of digitenne.

ik vond het een zeer prettig bericht.

 

 

edje

aangepast door edje-ken

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Winnaar van de slimme kwis.

 

Hoe slim was die quiz, als ze de vraag stellen in welke baan een TV satelliet na lancering komt.

Volgens CanalDigitaal was dat de polaire baan. :sick:

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...