mauspartyhouse Geplaatst: 13 mei 2013 Delen Geplaatst: 13 mei 2013 Gelukkig hebben vrienden en bekende uit solidariteit ook hun abonnement opgezegd. Vind ik heel jofel van ze. Zeker, en elke dag naar de kroeg om daar GTST te kijken :-) (of een ander bagger programma) ET8000 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vladimirke Geplaatst: 13 mei 2013 Delen Geplaatst: 13 mei 2013 Hij heeft tenminste vrienden en bekende (zonder n op het einde) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronsworld Geplaatst: 13 mei 2013 Delen Geplaatst: 13 mei 2013 Misschien had/heeft hij maar één bekende.. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 13 mei 2013 Moderator Delen Geplaatst: 13 mei 2013 Wanneer ik TS goed begrijp, heeft hij een jaar vrij kunnen kijken. Canaaldigitaal heeft zich voor een keer aan zijn toezegging gehouden en heeft het gratis kijken na een jaar beëindigd. Is het weer niet goed. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
henkie73 Geplaatst: 13 mei 2013 Delen Geplaatst: 13 mei 2013 Wat wij missen is gewoon concurrentie in de vorm van een tweede satelliet provider. Het zou snel over zijn met hun arrogantie. ik zou zeggen start de satelliet provider Sat4all. beter dan CD met een goed helpdesk, enz dan stap ik ook over gr. henk helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
theparasol Geplaatst: 14 mei 2013 Delen Geplaatst: 14 mei 2013 Je wint een prijs gratis voor een jaar en daarna is het betalen geblazen. Maar dat laatste communiceren ze niet. Doet ook geen enkel bedrijf maar igv CDS wordt er over gevallen. Wat als je met een prijsvraag een prijs wint bij de loterij om een jaar gratis mee te spelen. Je zegt niets op, na dat jaar ga je gewoon lekker betalen... zeg je toch ook niet: hey klopt niet, ik had een jaar lang gratis meespelen gewonnen, ik ga nu toch zeker niet betalen. Mensen lees nu toch gewoon die kleine lettertjes, niets voor niets in deze wereld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen