Ga naar inhoud


CONAX systeem


Aanbevolen berichten

Ik ben een leek in deze zaken, woon in België en heb een digitale sat receiver (Opticum X80) met een gleuf om een smartcard in  te schuiven. Het systeem zou CONAX zijn.

 

Wat kan ik in België of eventueel buitenland (via interenet bv) vinden om deze sleuf te gebruiken.

Schotel staat momenteel gericht op Astra 1

 

dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites


Goede morgen

 

Google eens op "Opticum X80". Dan kan je wss de reader gebruiken voor een TVVlaanderen kaart.

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die ontvanger is niet eens geschikt voor dvb-s2/mpeg4 dus TVV kun je vergeten.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een leek in deze zaken, woon in België en heb een digitale sat receiver (Opticum X80) met een gleuf om een smartcard in  te schuiven. Het systeem zou CONAX zijn.

 

Wat kan ik in België of eventueel buitenland (via interenet bv) vinden om deze sleuf te gebruiken.

Schotel staat momenteel gericht op Astra 1

Astra 19,2°E

MTV Unlimited Conax card

 

Overzicht Conax gecodeerde zenders DVB-S

http://nl.kingofsat.net/find2.php?pos=&cl=&num_pays=&num_genre=&num_crypt=12&num_standard=1&ordre=freq

 

Grotendeels met abo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canaldigital gebruikt in heel scandinavie Conax.

Ik heb een Technisat met Conax embedded, en gebruik mijn Zweedse Canaldigital card in dit slot. Werkt perfect...  Maar dan moet je de schotel op 1 west uitrichten, en een geldig abonnement hebben....

 

Maar ik begrijp de vraag niet helemaal...  je kan uiteraard een abonnement zoeken wat bij de codering van je receiver hoort, al doen de meeste mensen het waarschijnlijk net andersom ;)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...