Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dat is natuurlijk weer ten koste van de klant dan !

of zou tvv de abonees overnemen enz ?

wie weet dat ?

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Geplaatst:

ik heb gelezen in de metro dat de digitale tv stopt op 15 september,en dat er onderhandeld wordt met tvv en telesat.waarschijnlijk zullen zij de abonnee's overnemen.weer een hoop decoders voor de vuilbak.

off topic.als het zo verder gaat,dat de kleine spelers stoppen,door allerlei problemen,en de klachten van problemen bij tvv,zullen er voor zorgen dat er maar 2 spelers zullen overblijven TN en belgacom.

on toppic

mobistar zou graag diensten aanbieden via de kabel,maar de vraag is wanneer telenet de kabel zal vrijgeven.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

dat is natuurlijk weer ten koste van de klant dan !

of zou tvv de abonees overnemen enz ?

wie weet dat ?

Mobistar houd ermee  op 15 september met satelliet Tv aan te bieden. Vnaf 22 mei 2013 verkoopt het geen abbo's meer.

Zie hier: http://www.mobistar....van-digitale-tv

Het doet zijn bestaande klanten over aan TV-Vlaanderen:

zie hier: http://www.tv-vlaanderen.be/mobistar/

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

ik heb gelezen in de metro dat de digitale tv stopt op 15 september,en dat er onderhandeld wordt met tvv en telesat.waarschijnlijk zullen zij de abonnee's overnemen.weer een hoop decoders voor de vuilbak.

off topic.als het zo verder gaat,dat de kleine spelers stoppen,door allerlei problemen,en de klachten van problemen bij tvv,zullen er voor zorgen dat er maar 2 spelers zullen overblijven TN en belgacom.

on toppic

mobistar zou graag diensten aanbieden via de kabel,maar de vraag is wanneer telenet de kabel zal vrijgeven.

Als het van de regulatoren afhangt zou er tegen oktober een doorbraak moeten zijn.

Reken dan nog een half jaar om een en ander praktisch in orde te hebben en dan weet je dat het tegen volgend jaar deze tijd (hopelijk/eindelijk) zo ver is.

hierover is gisteren nog een artikel verschenen op datanews; en bovenstaande is de zeer korte samenvatting ;-)

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Geplaatst:

on toppic

Misschien krijgt TVV er terug klanten bij nu ARD en ZDF niet meer op Belgacom TV uitgezonden worden en die zenders zijn FTA, eigenlijk heb je TVV niet nodig.

Problemen bij TVV; ik ben een zeer tevreden klant

Geplaatst:

Misschien krijgt TVV er terug klanten bij nu ARD en ZDF niet meer op Belgacom TV uitgezonden worden en die zenders zijn FTA, eigenlijk heb je TVV niet nodig.

Problemen bij TVV; ik ben een zeer tevreden klant

ja,er zullen nog tevreden tvv klanten zijn zoals mijn pa,maar zal het verhaal niet geheel overdoen.als je niks kent van sat,en een goede !! tvv set hebt,heb je bijna nooit problemen.bij ouders 2X in 5 Jaar.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

ik heb het ook ooit gehad , trok op niets ; problemen met de decoder , diverse keren uitval gehad van internet .......

dus ik shrik er niet van dat ze stoppen , het was ook nog gewone ADSL , hetgeen nu wel verouderd is

VU+ ultimo en ultimo 4K

Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar )

Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )

Geplaatst:

ik heb het ook ooit gehad , trok op niets ; problemen met de decoder , diverse keren uitval gehad van internet .......

dus ik shrik er niet van dat ze stoppen , het was ook nog gewone ADSL , hetgeen nu wel verouderd is

ik denk dat het te zien was,waar dat je woonde en hoe de verouderde bekabeling van belgacom (oud rtt) er bijligt.

bij mijn broers vriendin,waren er altijd wel problemen,geen internet,soms geen vaste telefonie,en soms beelduitval.al verstond ik niet en kon ik het beelduitval niet verklaren.de techniekers,gaven de schuld aan het verouderd telefoonnet.

ik heb ook nog mobistar tv internet en vaste telefonie gehad,en had geen problemen.ivm het beelduitval,vraag ik mij af,waren het vakmannen,of een rap een beetje opleiding voor een schotel te plaatsen + een metertje? :confused:

de mijne was geen schotel en lnb van mobistar,maar die die er stond van vroeger.misschien schorte iets aan de lnb of zo? :confused:

die mobistar schotel lnb en kabel heb ik nog,en als die ooit gebruikt word,zal ik zien,of toen tertijd mobistar al of niet goed materiaal gebruikte.

Geplaatst:

Ik heb bij het prille begin één jaar mobistar TV gehad. De schotel en bijbehorende prullaria heb ik direct aan mijn schoonvader geschonken voor de caravan. Het internet was vreselijk traag, modem viel soms uit. De mobistarTV-decoder werkte wel degelijk, maar was heel beperkt in configuratie. Enig voordeel dat ik had na de opzeg, dat ik nu reeds twee jaar gratis kijk met deze decoder !

Na 15 september zal dit wel stoppen zekers !

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Geplaatst:

Ik heb bij het prille begin één jaar mobistar TV gehad. De schotel en bijbehorende prullaria heb ik direct aan mijn schoonvader geschonken voor de caravan. Het internet was vreselijk traag, modem viel soms uit. De mobistarTV-decoder werkte wel degelijk, maar was heel beperkt in configuratie. Enig voordeel dat ik had na de opzeg, dat ik nu reeds twee jaar gratis kijk met deze decoder !

Na 15 september zal dit wel stoppen zekers !

ik denk dat je beeld zal hebben totdat ze de viacces codering weghalen.dat hoeft niet persee 15 september te zijn

Geplaatst:

't Is maar een denkpiste hoor. Als Mobistar stopt en TVV  neemt de klanten over, kunnen deze dan niet verder blijven kijken via hun decoder met de Viaccess codering? Die staat toch ook in de TVV lijst van coderingen. of zie ik het te simpel. Telesat gebruikt toch ook Viaccess.

Geplaatst:

't Is maar een denkpiste hoor. Als Mobistar stopt en TVV  neemt de klanten over, kunnen deze dan niet verder blijven kijken via hun decoder met de Viaccess codering? Die staat toch ook in de TVV lijst van coderingen. of zie ik het te simpel. Telesat gebruikt toch ook Viaccess.

uit het verleden heb ik gelezen,dat er licentiekost betaald moet worden voor een codering te gebruiken.het zou tvv niet goed uitkomen om verder viacces te ondersteunen.ze geven een nieuwe ontvanger.het moet zijn dat een ontvanger geven goedkoper is,dan het onderhoud van de licentie van viacces.

ps.verbeter als ik fout ben.

Geplaatst:

uit het verleden heb ik gelezen,dat er licentiekost betaald moet worden voor een codering te gebruiken.het zou tvv niet goed uitkomen om verder viacces te ondersteunen.ze geven een nieuwe ontvanger.het moet zijn dat een ontvanger geven goedkoper is,dan het onderhoud van de licentie van viacces.

ps.verbeter als ik fout ben.

Ik denk dat je gelijk hebt.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...