Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik had besloten dan maar de hele range te testen tussen 100 en 255 en bingo de eerste die ik neem namelijk 100 opende de wireless.

Aanpassingen gedaan even van de stroom en opgelost. Dit na 2 dagen van vloeken.

Wat is het leven soms toch mooi :grin:

grts

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Geplaatst: (aangepast)

dirocca had jij ook in het midden van het  wireless frontje  3 ledjes en is het onderste namelijk de 100 Lan oranje.?

Dit is mij eigenlijk nog nooit opgevallen.

grts

aangepast door pirrewit

Geplaatst:

ja op laatste brande oranje lampje en normaal moet alles groen zijn.

Ik heb er daarom ook niet veel tijd meer ingestoken en maar een nieuwe gekocht(zijn dezer dagen toch niet zo duur meer)

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Geplaatst:

De WAP54g is een accesspoint en geen router... Daarom werkte het advies van "ipconfig"... niet.

De "100" LED is de indicatie van de snelheid van de bedrade verbinding. Ik heb de handleiding hier niet zo bij de hand (en de PDF die in dit topic wordt vermeld is niet nuttig...), maar normaal gesproken is de indicatie gewoon om aan te geven dat er een verbinding is. Dus geen reden voor "paniek".

Doe eens een test met speedtest.net via een bedrade verbinding en dan eens via de draadloze verbinding. De snelheid die moet ongeveer hetzelfde wezen, tenzij je "supersnel" internet hebt wat gewoon te snel is voor de 54Mbit die je access point max aankan.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst: (aangepast)

Speedtest gaf bedraad 57 van max 60mbps is dus prima   en wireless 22 mbps

grts

aangepast door pirrewit

Geplaatst:

Die 22 Mbit klopt wel aardig. Je accesspoint kan maximaal 54Mbit doen, maar wel half duplex. Dus dat komt neer op 27 Mbit max. Als dan de verbinding niet optimaal is, dan kan de 22 Mbit zeer goed kloppen..

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen