Gast Geplaatst: 16 oktober 2001 Geplaatst: 16 oktober 2001 Ik lees erg veel over de Humax, maar ik neem aan dat er toch ook nog wel andere merken zijn die qua mogelijkheden hetzelfde of meer kunnen. Als ik even niet let op aanschafprijzen, welke decoders zijn dan interessant?<P>Alvast bedankt voor de moeite...
Gast Geplaatst: 16 oktober 2001 Geplaatst: 16 oktober 2001 Ontvangen en decoderen kunnen ze allemaal mits de juiste CI en kaart erin zit.<BR>Echter de Humax is veel flexibeler met andere coderingen mbt. de Humax allcam patch.<BR>je hebt dan maar een (1) kaartlezer en een funcard nodig om tenminste 3 coderingen op je tv te toveren.<BR>ik zou zeggen kies de 5400 (Z ook omgebouwd).<BR>bye
Gast Geplaatst: 16 oktober 2001 Geplaatst: 16 oktober 2001 Heb ik dan nog een extra CAM nodig naast de embedded IRDETO? En misschien nog een suggestie waar de Humax 'het beste' te koop is?
Gast Geplaatst: 16 oktober 2001 Geplaatst: 16 oktober 2001 De embedded Irdeto wordt door de patch al uitgebreidt naar ook Seca/ Viacess en ook Betacrypt meen ik (?). Voor andere coderingsystemen zul je wel een CAM moeten kopen, maar dat is voor de meesten niet interessant.
Gast Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 Ik kan U de strong 4375 warm aanbevelen,niet als alternatief maar als een superieure ontvanger t.o.v. de humax....<BR>Zeker als je de ingebouwde positioner gaat gebruiken in combinatie met een channelmaster,dan heb je configuratie om je vingers van af te likken.<BR>
Gast Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 Hallo<P>En als aanvulling op BIG JOHN.<BR>ook nog analoge ontvangst,en daar<BR>is ook nog zat op te doen.<BR>Strong 4375 is een prima keus.<P>Groetjes Sjefke..
Gast Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 mmaaaaaaaarrrrrrrr de Humax 5400z blijft toch DÉÉÉÉÉÉÉ Box voor de hobbyisten toch???
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Iedere ontvanger die je voor je hobby gebruikt en voor jou het lekkerste werkt is aan te raden. Ben zelf heel happy met mijn Humax 5400, maar voor andere zaken (als even mooier beeld) is er nog de Nokia 9800s en de overgepatchte Nokia 9500s. Als het gaat om veel kijken met zo min mogelijk hardware dan komt bij mij de Nokia 9500s op plaats 1 (veel mooier beeld) en de Humax 5400 op plaats 2. Voor het zoeken van satellieten is er de Humax F1 Fox (snellere nog niet gezien)<P>Maar voor wat het waard is natuurlijk. Ieder het zijne/hare..Als je maar gelukkig bent met je setje..
station_hendrik Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Toch blij dat sommige mensen de 9500 aanbevelen. <P>Wat ook een tof doosje schijnt te zijn is de Vhsat met twee maal CI sloten aan boord. Wil je bv op de feeds gaan jagen dan moet je een Nokia Mediamater 9500 kopen. Gewoon voor veel kanalen een hummie 5400..... --> Windows logica: Afsluiten onder Start
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Doe mij maar de nokia 9600, is in mijn ogen nog steeds de hobbydoos bij uitstek!
Aanbevolen berichten