Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedenmiddag allemaal

IK bezit een vu solo 2  met het mooie vti image, maar de epg klopt nog steeds niet bij mij met datgene wat wordt uitgezonden.

Kan iemand mij stap voor stap uitleggen wat ik  hieraan kan doen.

Wat ik zelf gedaan heb is vanuit systeemgereedshap epg.dat gewist en daarna opnieuw ingeladen maar zonder resultaat.

Zelfs na een uitschakeling en een verse boot met de knop achterop is er in de epg weinig veranderd.

Waar ga ik de fout in.

groeten vriendje stokvis

Geplaatst:

Goedenmiddag allemaal

IK bezit een vu solo 2  met het mooie vti image, maar de epg klopt nog steeds niet bij mij met datgene wat wordt uitgezonden.

Kan iemand mij stap voor stap uitleggen wat ik  hieraan kan doen.

Wat ik zelf gedaan heb is vanuit systeemgereedshap epg.dat gewist en daarna opnieuw ingeladen maar zonder resultaat.

Zelfs na een uitschakeling en een verse boot met de knop achterop is er in de epg weinig veranderd.

Waar ga ik de fout in.

groeten vriendje stokvis

Heb je de tijdszone (Amsterdam/Parijs) goed ingesteld?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Goedemorgen vrienden

vooralsnog lijkt het probleem zichzelf opgelost te hebben.

1 vraagje heb ik echter  nog wel.

Kun je het bestand epg.dat verwijderen van je harde schijf, en hoe laat je dan op het vti image nieuwe epg in ???

Vriendelijke bedankt voor de hulp

• Moderator
Geplaatst:

Door af te stemmen op een van de cd kanalen. Dat is meen ik voldoende om de epg info via de satelliet weer  op te halen.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Goedemorgen vrienden

vooralsnog lijkt het probleem zichzelf opgelost te hebben.

Een kleine week geleden al. En niet uit zichzelf natuurlijk. De fout is door CDS gecorrigeerd.

En als je een aantal minuten afgestemd blijft op een bepaalde zender met epg, wordt de epg opnieuw ingeladen. Of het nu CDS betreft, of bv. een Duitse zender op Astra 1.

Tegelijkertijd wordt dan ook de epg geladen op bijbehorende zenders in hetzelfde pakket op dezelfde transponder, volgens mij.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...