Ga naar inhoud

FritzCall 7.73

Aanbevolen berichten

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Raar probleem..

DMM800HD PVR (dus eerste serie) origineel OpenPLI 2.1 met FritzCall 7.73.

Werkte prima.. Maar... Zojuist opgewaardeerd naar de laatste versie via Software Update.

Box opnieuw gestart. Krijg *niet* meer "Verbinding met FritzBox" tijdens het opstarten. Als ik via MENU en Applicaties ga kijken krijg ik de melding:

Enkele Applicaties zijn niet beschikbaar:

Extensions/FritzCall (no module named htmlentitydefs)

FirtzCall verschijnt niet in de applicatielijst

Goed.. Denk dus dat de bestanden beschadigd zijn en verwijder FritzCall via Applicaties (rode knop).

Box weer gestart. Uiteraard geen foutmelding want FritzCall is immers gedeinstalleerd. Ga weer na applicaties en download FritzCall via de groene knop.. Wilt u FritzCall installeren? Beantwoord met 'Ja'. Krijg dan de melding "no valid archive" en installeert dus niet meer (volledig)..

De hamvraag: Wat is er aan de hand en hoe krijg ik die Applicatie weer geladen?

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Heb ik geprobeerd. Heb 7.24 7.68 en 7.73 op mijn PC staan. Alle 3 geven na een schone installatie dezelfde fout.... Er mist een bestand in Wat misschien ergens anders vandaan komt... Heb even geen idee

Geplaatst:

Upgraden naar OpenPli 3?

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Gast Mimisiku
Geplaatst:

OpenPLI 3.0 draait niet op een DMM800HD-PVR! Alleen op een SE...

Krijg nu helemaal niets meer geladen via het blauwe paneel.. Bijna alle noodzakelijke pakketten die ik wil hebben geven "blablabla - no valid architecture" met de melding ignored... Gen zenderlijst, geen serial i/o (smargo)... Weet het niet meer....

Geplaatst:

Verse flash erop dan?

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Had ik al 2 maal gedaan. Heb het probleem een beetje in kaart gebracht.. Het lijkt dat OpenPLI werkt aan een versie 2.2. Ik gebruik nog de 2.1 versie. Alle meldingen m.b.t. Non-valid architecture hebben betrekking op versie 2.2. De meest belangrijke pakketten zijn nu geïnstalleerd en werken ook weer. Alleen de FritzCall software wil niet meer installeren.. Soit, is even niet anders.. Gelukkig heb ik de OpenWebIf kunnen herinstalleren via Telnet met opkg install python-Shell en een reload...

Wachten op wat OpenPLI doet....

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Ben er uit! Na een frisse installatie is uiteraard alle software uit de Dreambox verdwenen. Probleem is dat een aantal dependances niet meer automatisch aanwezig is om FritzCall te laten uitvoeren. Met de hulp van IHAD opgezocht welke dat zijn. Python-html, Python-textutils en nog iets met huppeldepup web. Deze zijn vanuit software pakketbeheer opnieuw te laden..

Enigma2 opnieuw gestart. Hierna de FritzCall 7.24 geïnstalleerd. Wederom Enigma2 gestart. Als laatste de 7.73 via DCC in de FritzCall map gekopieerd. Via Applicaties FritzCall geconfigureerd. Nu alleen de reverselookup.xml even opzoeken en de zaak is weer up and runnend zoals voor de software update....

Leuke uitdaging geweest..

Was al met een originele firmware zover dat ik de CCCam had werken inclusief lokale share, alleen die Smargo is niet in de originele firmware werkend te krijgen..

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Dank, maar ik had hem al eens van een ander lid gehad. Hij stond nog op de NAS....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...