hansputters Geplaatst: 19 mei 2013 Auteur Geplaatst: 19 mei 2013 @Icesat: Vanochtend Hbbtv opgestart volgens jouw methode: HBBig./38/httv portal/ app NPO Het lukte me toen zowaar enkele streams feilloos, zonder enige foutmelding, af te spelen Prachtig resultaat (dacht ik) Zojuist na thuiskomst dezelfde procedure gevolgd en ja hoor, op een uitzondering na, weer steeds de bekende pop up "kan geen verbinding met het Internet maken" Ik geef het op, op deze manier is het soort roullette of een uitzending überhaupt te bekijken is. Ik overweeg serieus maar weer terug te gaan naar OpenPLi3.0; de officiële Dream firmware biedt op deze manier geen meerwaarde, in tegendeel zelfs. Jammer!
wortellica Geplaatst: 19 mei 2013 Geplaatst: 19 mei 2013 Ik begrijp er ook geen moer van de duitse hbbtv werkt prima en de hollandse niet, is dit de fout van dreammultimedia of van de npo?
hansputters Geplaatst: 19 mei 2013 Auteur Geplaatst: 19 mei 2013 Hoi Erwin, Nou, ik weet het echt niet. Zojuist opnieuw gerotzooid en toen kreeg ik ook de Duitse variant van "geen Internet" in beeld Tis knap waardeloos
Apple740 Geplaatst: 19 mei 2013 Geplaatst: 19 mei 2013 Ik gebruik nooit Hbbtv dus voel weinig drang om actie te ondernemen maar zou de volgende punten kunnen bedenken: -Is van dit Nederlandse probleem melding gemaakt op het forum van DMM? -Hebben andere merken boxen er ook last van?
wortellica Geplaatst: 19 mei 2013 Geplaatst: 19 mei 2013 (aangepast) @hansputters: dat mag je zeggen ja 19 mei 2013 aangepast door wortellica
wortellica Geplaatst: 19 mei 2013 Geplaatst: 19 mei 2013 Ik gebruik nooit Hbbtv dus voel weinig drang om actie te ondernemen maar zou de volgende punten kunnen bedenken: -Is van dit Nederlandse probleem melding gemaakt op het forum van DMM? -Hebben andere merken boxen er ook last van? Dan moet je wel duits kunnen schrijven
hansputters Geplaatst: 19 mei 2013 Auteur Geplaatst: 19 mei 2013 @apple740: nee, heb hier geen melding van gemaakt Eerlijk gezegd heb ik, Dream kennende, weinig fiduci of ze een individuele melding oppakken. En...mochten ze dat dat doen, hoe lang laat de oplossing dan op zich wachten. De DVB-T perikelen hebben bij voorbeeld ook een half jaar of meer geduurd.....
Apple740 Geplaatst: 19 mei 2013 Geplaatst: 19 mei 2013 Dan moet je wel duits kunnen schrijven Forum heeft een Engelstalige sectie. Maar hebben andere merken boxen die Hbbtv ondersteunen er ook last van? Zo ja dan ligt het aan Hilversum.
metoo Geplaatst: 19 mei 2013 Geplaatst: 19 mei 2013 Hoi Erwin, Nou, ik weet het echt niet. Zojuist opnieuw gerotzooid en toen kreeg ik ook de Duitse variant van "geen Internet" in beeld Tis knap waardeloos Hilv ersum doet niets met de Duitse ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
hansputters Geplaatst: 19 mei 2013 Auteur Geplaatst: 19 mei 2013 Nee, natuurlijk niet De melding "geen internet enz." kwam ook voor op de Duitse Hbbtv
Raphie Geplaatst: 20 mei 2013 Geplaatst: 20 mei 2013 Gewoon de HbbtV URLS ff checken op je internet browser, dan weet je het snel genoeg. Nu is HbbTV sowieso niet echt interessant, heb nog nooit iets boeiends onder de rode knop gezien, alleen wat HTML banners, reclame of aftandse HTML spelletjes. maar goed ieder z'n meug VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)
hansputters Geplaatst: 20 mei 2013 Auteur Geplaatst: 20 mei 2013 Inderdaad...maar ik ben bang dat je dan nooit goed onder die rode knop gekeken hebt. Of vind je de programma's van onze NPO ook niets?
Bschaar Geplaatst: 20 mei 2013 Geplaatst: 20 mei 2013 Ik gebruik nooit Hbbtv dus voel weinig drang om actie te ondernemen maar zou de volgende punten kunnen bedenken: -Is van dit Nederlandse probleem melding gemaakt op het forum van DMM? -Hebben andere merken boxen er ook last van? gewoon om dat er een paar antwoorden naast de kwestie geschreven zijn dit probleem is enkele dagen terug door een nederlander eerst in het ihad gepost, en hij heeft op mijn aanraden dit probleem daadwerkelijk in het DMM board gepost nog een kleine link in de IRC geplaatst en de desbetreffende ontwikkelaar heeft zo goed als onmiddellijk geantwoord (op een zondag tijdens een verlengd WE!) waren zich niet bewust van het probleem met de NL kanalen, is nog niet opgelost, maar wordt onderzocht dus afwachten of er een fix komt
wortellica Geplaatst: 20 mei 2013 Geplaatst: 20 mei 2013 (aangepast) Hey dat zou heel mooi zijn net zelf ook nog even melding gemaakt op het dmm forum 20 mei 2013 aangepast door wortellica
Littlesat Geplaatst: 20 mei 2013 Geplaatst: 20 mei 2013 Zover ik weet is er voor HbbTV van de Nederlandse kanalen een bepaalde licentie nodig... Op een Nederlandse ET box in ieder geval geen problemen... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen