Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@Icesat:

Vanochtend Hbbtv opgestart volgens jouw methode: HBBig./38/httv portal/ app NPO

Het lukte me toen  zowaar enkele streams feilloos, zonder enige foutmelding, af te spelen

Prachtig resultaat (dacht ik)

Zojuist na thuiskomst dezelfde procedure gevolgd en ja hoor, op een uitzondering na, weer steeds de bekende pop up "kan geen verbinding met het Internet maken" 

Ik geef het op, op deze manier is het soort roullette of een uitzending überhaupt te bekijken is.

Ik overweeg serieus maar weer terug te gaan naar OpenPLi3.0; de officiële Dream firmware biedt op deze manier geen meerwaarde, in tegendeel zelfs.

Jammer!

• Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ik gebruik nooit Hbbtv dus voel weinig drang om actie te ondernemen maar zou de volgende punten kunnen bedenken:

-Is van dit Nederlandse probleem melding gemaakt op het forum van DMM?

-Hebben andere merken boxen er ook last van?

Geplaatst:

Ik gebruik nooit Hbbtv dus voel weinig drang om actie te ondernemen maar zou de volgende punten kunnen bedenken:

Dan moet je wel duits kunnen schrijven  ;)

Geplaatst:

@apple740: nee, heb hier geen melding van gemaakt

Eerlijk gezegd heb ik, Dream kennende, weinig fiduci of ze een individuele melding oppakken.

En...mochten ze dat dat doen, hoe lang laat de oplossing dan op zich wachten.

De DVB-T perikelen hebben bij voorbeeld ook een half jaar of meer geduurd.....

Geplaatst:

Dan moet je wel duits kunnen schrijven ;)

Forum heeft een Engelstalige sectie. ;)

Maar hebben andere merken boxen die Hbbtv ondersteunen er ook last van? Zo ja dan ligt het aan Hilversum.

Geplaatst:

Hoi Erwin,

Nou, ik weet het echt niet.

Zojuist opnieuw gerotzooid en toen kreeg ik ook de Duitse variant van "geen Internet" in beeld

Tis knap waardeloos

Hilv ersum doet niets met de Duitse

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

Gewoon de HbbtV URLS ff checken op je internet browser, dan weet je het snel genoeg.

Nu is HbbTV sowieso niet echt interessant, heb nog nooit iets boeiends onder de rode knop gezien, alleen wat HTML banners, reclame of aftandse HTML spelletjes.

maar goed ieder z'n meug

VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)

Geplaatst:

gewoon om dat er een paar antwoorden naast de kwestie geschreven zijn

dit probleem is enkele dagen terug door een nederlander eerst in het ihad gepost,

en hij heeft op mijn aanraden dit probleem daadwerkelijk in het DMM board gepost

nog een kleine link in de IRC geplaatst en de desbetreffende ontwikkelaar heeft zo goed als onmiddellijk geantwoord (op een zondag tijdens een verlengd WE!)

waren zich niet bewust van het probleem met de NL kanalen, is nog niet opgelost, maar wordt onderzocht

dus afwachten of er een fix komt

Geplaatst:

Zover ik weet is er voor HbbTV van de Nederlandse kanalen een bepaalde licentie nodig... Op een Nederlandse ET box in ieder geval geen problemen...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...