Gast Geplaatst: 21 september 2002 Geplaatst: 21 september 2002 knappe koppen help mij alsjeblieft, heb 5400z L H2.08 schotel 2 koppen heb nieuwe pmc lijst geladen kreeg veel zenders weer, nieuwe settings lijst van pet 123(ook andere lijsten geprobeert)met humbx4.1 geladen,maar krijg op alle zenders geen of gecodeerde zenders.kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen.mijn dank is groot
dogeatdog Geplaatst: 22 september 2002 Geplaatst: 22 september 2002 heb je er een funcard in? is deze uptodate? welke software heb je in je humax staan
borsjea Geplaatst: 22 september 2002 Geplaatst: 22 september 2002 Klopt je antenne Diseqc of LNB instelling wel?
Gast Geplaatst: 22 september 2002 Geplaatst: 22 september 2002 Het klinkt alsof het de eerste keer is dat je nieuwe settings geladen hebt, als dat zo is is de oplossing waarschijnlijk simpel. In de settingslijst van pet staat de astra op LNB-A en hotbird op LNB-B. Deze twee moet je omdraaien. Dat kan je doen via "antenne settings" via het search services menu. Kijk even in je instr. boekje. Rinus.
Gast Geplaatst: 22 september 2002 Geplaatst: 22 september 2002 bedankt Rinus, het was inderdaadt de eerste keer dat ik de settings heb geladen, heb je advies opgevolgd en alles werkt perfect! voor mij ben je dus echt de knapste kop. kneet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen