Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben een totale leek op dit gebied maar ik heb nu het volgende:

1* Schotel + decoder(canaal digitaal). Ik heb een DUO LNB Quad.

Nu wil i het volgende bereiken. Ik heb zoiezo een nieuwe decoder nodig, en nog een extra voor een uitbreiding van een tweede tv. Nu las ik dat ik met een dreambox gratis alle zenders kan ontvangen zonder abbo vorm?

Wie kan mij advies geven in wat ik nodig heb?

Ik heb 2x tv en wil graag zoveel mogelijk zenders. Wat heb ik nog meer nodig dan

internet, dreambox en een schotel? Ook nog abbo of? En hoe gaat dit met een tweede TV?

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Ehhhh, nee. Dat is wat te kort door de bocht. Je kunt alleen gratis kijken als iemand je belangeloos een toegang verleent tot een server. Dit is WAN sharing en mag hier niet worden behandeld. Zelfs vragen naar de mogelijkheid is hier taboe.

Dit gezegd hebbende: je zult altijd een arbeider moeten hebben die je de codes verzorgd om de kanalen te bekijken..

A. Kaart bij Canal Digitaal aanschaffen met een vorm van abonnement (legaal)

B. Zelf via google de gewenste info zoeken..

Geplaatst:

Aah oke,

Is het met een dreambox ook makkelijk mogelijk om tv op pauze te zetten? Of zenders op te nemen..

En hiernaast als ik films op een externe HD heb staan om deze goed af te kunnen spelen?

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Als je wil kijken en opnemen tegelijk dan zijn 2 tuners noodzakelijk. Dus ook LNB's met elk tenminste 2 uitgangen, 2 Diseqc switches en inderdaad 2 kabels van de Diseqc switch naar de ontvanger. Een HD kan vaak intern worden geplaatst, maar via USB of eSATA gaat dat extern ook prima. timeShift zit in veel images ingebakken en kun je direct gebruiken.

Geplaatst:

DM800SE kan een Hdd intern maar ook extern, En heeft heel veel mogelijkheden zoal internet radio webstreams foto's bekijken maar ook films youtube enkele voorbeelden wat mogelijk is. met de juist Image erop.

Geplaatst: