Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na 5 maanden in het bezit te zijn van de VU+ Solo2, en de laatste updates van februari, begint deze box de afgelopen weken relgematig de volgende problemen te vertonen:

  1. Geen geluid (maar wel beeld) op de TV.
    Dit lijkt een relatie te hebben met het streamen van een zender (VU+ app, XBMC, etc) vooraf aan het gebruik voor de TV.
    De enige remedie is het fysiek uit/aanzetten van de box.
  2. Geen geluid (maar wel beeld) op VU+ App.
    Heeft natuurlijk een relatie met de vorige. Soms houdt dit echter op als je nog een keer dezelfde zender kiest.
  3. Geen beeld / geen geluid op VU+ App / XBMC (met VU+ Addin)
    Een nog irritantere variant van de bovenstaande problemen. Enkel reboot helpt!
  4. Geen toegang tot webinterface.
    Geen idee wat hier de oorzak van is. Lijkt wel of OpenWebIf is gecrashed oid. Enkel rebooten box helpt.

 

Zoals in de 1ste zin aangegeven: er zijn sinds februari geen updates meer geweest voor VTI (volgens de update lijst in het VTI panel). Alles heeft uitstekend gewerkt tot zeg april, maar begint steeds meer (bijna elke dag) problemen te geven.

 

Ik heb geen idee waar ik moet zoeken (logging??), of dat dit een hardware probleem is, en dat de box langzaam aan het doodgaan is... :mad:

 

Ervaringen en tips zijn welkom  :)

Amiko Alien met Spark - VU+ Solo 2 met VTI 5.01

Multytenne TWIN schotel

HTPC met Windows 8 PRO en XBMC Frodo live-tv en films op de tweede TV.


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...