Ga naar inhoud

Vuurwerk: Mindport daagt Canal+ en Nagra voor het gerecht

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Thx voor de links....als ik het goed begrijp wel heftig vooral dat eerste patent..is eigenlijk een patent op een systeem dat session keys gebruikt (PK!) die kunnen worden geupdate via groep-specifieke management keys (PMK!) en die management keys kunnen ook weer worden geupdate via een unieke key (HMK!). Zo werkt Seca inderdaad ook...session keys zijn dan de keys 0C-0E, groepkeys de key01, en de unieke key de key 00..<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Martin Bishop (edited 28 September 2000).]

Geplaatst:

Nou, vrij ongeloofelijk allemaal.<BR>Frappant dat men elkaar zo te lijf gaat. je zou toch verwachten dat men eerder de krachten zou bundelen, niet ?<BR>Ook nooit geweten dat je op een systeem van sessiekeys, groep masterkeys, en een unieke masterkey een patent kan aanvragen. Dat je, als je een algo. ontwikkeld hierop een patent kan krijgen ok. dat men dit niet doet omdat men dan dit algo (of de werking ervan) vrij moet geven lijkt me logisch.<BR>Trouwens de naam van de ceo gezien, Graham KILL, haha, leuk dat een man met zo'n naam deze rechtsgang maakt.<BR>prutsie.<P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.