The Iron Maiden Geplaatst: 22 mei 2013 Geplaatst: 22 mei 2013 Hallo, ik heb in mijn auto een CD speler die ook MP3 kan afspelen. Zo'n 95% van de MP3tjes wordt netjes met naam genoemd op het display van de radio. Bij een enkel nummer zie ik ipv de naam van het nummer bijvoorbeeld " ÜyP " staan. De ID tag wordt dus niet goed gelezen. Ik heb met MP3tag de betreffende MP3tjes bekeken en ze hebben alle ID3v2.3. Daar kan het dus niet aan liggen. Wie heeft een idee wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn en hoe ik dit kan oplossen. Is er misschien een mogelijkheid om de ID tag te converteren naar ID3v2.2? mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Zilverster Geplaatst: 23 mei 2013 Geplaatst: 23 mei 2013 @The Iron Maiden, "Bij een enkel nummer zie ik ipv de naam van het nummer bijvoorbeeld " ÜyP " staan." Wordt de bewuste CD die je gebruikt in een andere speler, bijv. een computer, wel goed uitgelezen of zie je dan ook " ÜyP " staan zoals je aangeeft. Normaal gesproken zou het aanpassen van de bron ( naam aanpassen ) voldoende moeten zijn, voordat je deze weg schrijft op een CD. Zelf heb ik het gevoel dat de naam die je wilt zien al niet klopt in het bestand, maar ik kan het mis hebben natuurlijk ? Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Sverige Geplaatst: 23 mei 2013 Geplaatst: 23 mei 2013 Het zou ook kunnen dat er karakters in die tag staan die niet door de player gelezen kunnen worden... ik heb het dan over Kyrillische tekst (Russisch, Bulgaars, Servisch,...) of dit soort tekens :Å, Ö, Ä, Ø, Æ, etc. Als ik MP3,s wil "normaliseren" met mp3gain, leest hij dus geen tracks met Kyrillische tekst, die moet ik eerst even een andere naam geven, dan normaliseren en dan weer terug de originele naam geven... Zoiets zou met de player ook het geval kunnen zijn... - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
The Iron Maiden Geplaatst: 24 mei 2013 Auteur Geplaatst: 24 mei 2013 Ik heb gisteren van de betreffende nummers alle velden van de ID tag gewijzigd. Nu werkt de weergave in de auto wel goed. Er stonden geen vreemde tekens in de ID tag. Het gaat om een CD van één artiest, dus bijna alle velden zijn hetzelfde. Toch had ik het probleem bij slechts 3 van de 12 nummers. Voor de zekerheid heb ik maar even alle ID tags opnieuw laten opslaan, om problemen in te toekomst te vermijden. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen