Böllke Geplaatst: 22 mei 2013 Geplaatst: 22 mei 2013 Ik heb vandaag mijn nieuwe nota ontvangen na een wijziging van mijn abonnement. En jullie raden het al....niet zoals telefonisch afgesproken met de klantenservice. Ik heb inmiddels geprobeerd om via hun email formulier een klacht te sturen echter krijg ik hiervan geen bevestiging en weet ik dus niet of de ingebreke stelling ontvangen is. Dus tevens nog een email gestuurd naar vragen@canaldigitaal.nl Het antwoord laat zich raden: Geachte heer/mevrouw,Helaas is het niet mogelijk om via dit adres uw vraag te stellen. Uw vraagwordt niet in behandeling genomen.U kunt via onze website, www.canaldigitaal.nl,antwoord vinden op veelgestelde vragen.Met vriendelijke groet,Afdeling klantenservice Geen virus gevonden in dit bericht.Gecontroleerd door AVG - www.avg.comVersie: 2013.0.3343 / Virusdatabase: 3162/6348 - datum van uitgifte: 05/22/13 Weet iemand van jullie nog een werkend email adres van CanalDigitaal?
blackeyes Geplaatst: 23 mei 2013 Geplaatst: 23 mei 2013 ik denk dat je pech hebt ze zijn alleen telefonisch te bereiken dat brengt hun geld op door de extra lange tijden dat je moet wachten voor je geholpen word en als je eindelijk iemand aan de bak hebt weet diegene ook nog niet waar je het over hebt en stuurt je van het kastje naar de muur vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88
Böllke Geplaatst: 23 mei 2013 Auteur Geplaatst: 23 mei 2013 Dat is dan ook één van de redenen waarom ik niet graag met hun bel. Telefonisch sta je ook zwakker, je kunt het niet bewijzen. Heb inmiddels wel contact gekregen met CanalDigitaal bij http://www.satellietforum.com Daar had ik een PM gestuurd aan het webcare team van CanalDigitaal of ze een email adres hadden met uitleg over de situatie. Heb inmiddels een bericht ontvangen dat de medewerker aan de telefoon de verkeerde informatie had gegeven (zoals verwacht ). Ben nu bezig om via hun het abonnement gewijzigd te krijgen. Ik ben benieuwd
rommelaar Geplaatst: 24 mei 2013 Geplaatst: 24 mei 2013 Stuur gewoon een brief naar hun postbus nr en zet daar je klacht in.Kost je alleen een postzegel.Mijn ervaring hiermee is beter dan naar hun helpdesk bellen, Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen