Ga naar inhoud

Streaming zenders en kanalenlijst Hans

Aanbevolen berichten

Gast kaarsenbril
Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

Heb zelf mijn eigen favoriete kanalenlijst samengesteld en ben tevreden hiervan.

Graag had ik echter de streams uit de kanalenlijst van Hans erbij gevoegd.

Is dit mogelijk? zo ja, hoe kan ik dit realiseren (et6000)?

dank

aangepast door kaarsenbril

Geplaatst:

Heel simpel,open het programma dreamboxedit gewoon 2x ,1x jou zenderlijst en 1x Hans zijn lijst en dan gewoon copy-paste

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Gast kaarsenbril

Als ik met dreamboxedit de kanalenlijst van Hans (hier gedownloaded) binnenneem zegt hij oa

fouten in userboeket tv : 1316

Ik zie dan alle boeketten, de satellietboeketten worden mooi zichtbaar in de lijst" tv user boeketten details", maar de streams

bevatten geen enkel item...iemand een idee hoe dit komt?

post-61617-0-82704600-1369333151_thumb.jpg

aangepast door kaarsenbril

Als ik met dreamboxedit de kanalenlijst van Hans (hier gedownloaded) binnenneem zegt hij oa

fouten in userboeket tv : 1316

Ik zie dan alle boeketten, de satellietboeketten worden mooi zichtbaar in de lijst" tv user boeketten details", maar de streams

bevatten geen enkel item...iemand een idee hoe dit komt?

maak je gebruik van de nieuwste dreamboxedit ?

http://www.sat4all.com/forums/topic/318194-nieuw-dreamboxedit-5000/page-2

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen