Ga naar inhoud


Gevonden ergens op een Site TSMedia voor Oe2.0 enOpenPli 3.0


Loui (K)

Aanbevolen berichten


zoals de meeste van jullie al wel zullen ondervonden hebben is het bijna een onmogelijke taak

 

om de ondertitels in sync te krijgen.

 

oplossing;in mijn voorbeeld de film Ted(2012) van ice movies(HD collectie, deze zijn in prima kwaliteit)

 

download de film en ondertitels

 

de gedownloade files zijn film; Ted(2012).mpg en ondertitels; Ted.2012BRRIP.XVID-AC3-Pulsar.srt

 

verander de naam van de ondertitelfile in de exacte naam van de film(oppassen met leestekens/spacies enz.)

 

de naam van de ondertitels word dus; Ted(2012).srt

 

plaats de ondertitel file in dezelde map als de film( om het nog gemakkelijker te maken kan je in de instellingen

 

van de subdownloader het zelde path opgeven als de film)

 

je kan nu de film afspelen en de ondertitels aan/uit zetten(gele/audio knop) zoals je doet bij normale opnames.

 

je zal merken dat de ondertitels in perfecte sync lopen zonder nog iets extras te moeten doen

 

je kan de film ook op de normale manier pauzeren/afspelen.

 

 

 

ik heb dit getest met 3 films en werkt tot nu toe perfect.

 

hoop dat ik hier een paar mensen gelukkig heb kunnen maken.

 

feedback word zeer op prijs gesteld wink.png

 

 

 

grtz Philip

Kan je ze ook syncen als je ze gewoon streamt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hoor, dit is standaard, je plukt ergens een MKV vandaan, ergens anders een SRT, renamed deze et voilla de ondertitel verschijnt.

snap niet wat dit met deze tool te maken heeft?

VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar wat kan je hier nou mee? lijkt me niet meer dan een pane/menu om je diverse media en streams te sorteren?

of doet het zelf ook nog wat?

 

Je gaat bijvoorbeeld naar een lijst met films, klikt op de film en je kan kijken. Zonder downloaden, dus direct streamen. En niet alleen films, ook series, iptv, youtube etc.

 

Ook de nieuwste (bioscoop) films kun je direct kijken.

aangepast door Greatone

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iceberg films de HD collectie in 720p

 

Grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan gewoon een oude versie installeren, en dan vanuit het programma zelf een update doen. Update duurt nog geen minuut.

 

Heb zojuist nog de oudere versie geinstalleerd bij mijn vader, en zonder problemen direct geupdate naar versie 2.5.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

werkt niet op orgineel DMM image, installeert wel maar niks toegevoegd

snap de aanduiding OE 2.0 dan ook niet helemaal, wordt in een hoop 1.6 images ook misbruikt.

Ik heb dat nog niet getest maar waar ik deze plugin gevonden heb wordt gezegt dat dit op Oe 2.0 werkt. nu kan het idd zijn zoals jij zegt dat ze menen dat het een Oe2.0 is  en in werkelijkheid Oe1.6.Maar goed het blijft een mooie plugin die je zelf kan updaten via de plugin zelf.

aangepast door Loui (K)
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kon hem eerst ook niet vinden, bleek die bovenaan te staan als je op menu drukt. Maar weet uiteraard niet hoe het met de originele DMM Image dus zit.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

staat er niet, ook niet onder plugins. net zo als newigma en consorten die vrolijk OE.20. aanduiding voor hun eigen images gebruiken terwijs ze 1.6 based zijn

maar lang verhaal kort werkt dus niet onder een orgineel DMM OE2.0 image

VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...