Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is dit bij andere mensen ook? Ongetwijfeld een zender waar velen van ons vaak naar kijken, dus dat kan geen moeilijke vraag zijn. ^^ Ik vraag het maar om zeker te zijn dat de fout niet bij mij ligt. Ik gebruik VTI versie 4.2, als dat wat zou uitmaken. De experts mogen dan onder elkaar gaan uitmaken waarom VLC geen zin heeft in opnames van deze zender.

Wie er dan nog geen genoeg van heeft gekregen mag altijd eens uitzoeken waarom het teletekstsignaal van de SVT-zenders op 5 oost niet wordt opgepikt... maar goed, ik dwaal af.

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Geplaatst:

Een DM7020HD en voor alle duidelijkheid : BBC PARL'MENT: lukt met VLC.

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:

jep, 't Zou hetzelfde kanaal moeten zijn.

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:

Hmm, mijn observatie over BBC Parliament en VLC sloeg op het afspelen van opnames, niet op streamen van een 'live' signaal. Na de opmerking van Tonskidutch heb ik dat streamen zonet eens geprobeerd, en dat lukt bij mij dan weer wel, wat het raadsel alleen maar groter maakt. :mellow: Uiteraard wel mijn dank aan iedereen die tot nu toe heeft willen meedenken en experimenteren!

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Geplaatst: (aangepast)

Hmm, mijn observatie over BBC Parliament en VLC sloeg op het afspelen van opnames, niet op streamen van een 'live' signaal. Na de opmerking van Tonskidutch heb ik dat streamen zonet eens geprobeerd, en dat lukt bij mij dan weer wel, wat het raadsel alleen maar groter maakt. :mellow: Uiteraard wel mijn dank aan iedereen die tot nu toe heeft willen meedenken en experimenteren!

Iemand anders schreef, nadat hij de stream als mu3 opsloeg en opende

ik zag dit in tekst formaat

#EXTM3U

#EXTVLCOPT--http-reconnect=true

#EXTVLCOPT:program=61301

http://192.168.246.13:8002/1:0:19:EF75:3F9:1:C00000:0:0:0:

nadat ik #EXTVLCOPT:program=61301 gewist had en de stream <http://192.168.246.13:8002/1:0:19:EF75:3F9:1:C00000:0:0:0: >puur in de netwerkbrowser opende werkte het met VLC

waarom #EXTVLCOPT:program=61301 daar staat is onduidelijk

ik ben dat nog even aan het uitzoeken...

ik geloof dat het ook met de settingslijst te maken heeft

is dat een lijst die met dreamboxedit erin gezet is, en zo??? (versie - van derden?)

ciao

aangepast door Tonskidutch

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Zenderlijsten zijn eigen werk hier, maar ze gaan wel geregeld in en uit Dreamboxedit als er weer eens wat veranderd moet worden. :-)

Geplaatst:

men weet er is een BUG ergens ingeslopen...

waarmede de mu3 niet start.

gooi die opnames niet weg want weldra kun je een oplossing verwachten

(overigens afspelen op de VU zelf werkt, dus je hoeft niets te missen)

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst: (aangepast)

Dat afspelen op de VU+ werkt dat weet ik, het gaat er vooral over dat ik geobsedeerd genoeg ben om me nu al af te vragen of ik dergelijke opnames nog wel zal kunnen bekijken als de VU+ ooit volledig voorbijgestreefd zal zijn. Je bent er wel lekker mee bezig, geloof ik. ;-)

Het is overigens ook niet zo dat ik twintig keer per week zo nodig wil kijken naar parlementsleden die onder elkaar een potje gelijkhebberij willen spelen, maar op 2 juni is er op BBC Parliament een integrale herhaling te zien van de kroningsplechtigheid van Elizabeth, 60 jaar na dato, en de nieuwsfreak in mij wil dat wel eens zien. Is misschien voor de techniekfreaks onder ons wel eens interessant om te observeren hoe de BBC dat aanpakte in 1953, het is volgens mij een van de oudste bewaarde grote uitzendingen op locatie. Op 16 rollen 35 mm, naar verluidt. Slik. :-)

aangepast door Koen B

Geplaatst:

Ik kijk uit naar de resultaten. :-)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...