ivoss Geplaatst: 25 mei 2013 Geplaatst: 25 mei 2013 MaxDigital XP1000: hoe Samba-share mounten en opnemen op USB ? Ik ben redelijk nieuw met OpenPli, dus excuseer me vooraf. Sinds gisteren heb ik een XP1000 en de nieuwste OpenPli-image erop gezet, werkt allemaal prima. Nu wil ook programma's gaan opnemen: 1. Hoe regel je dat je via USB kan opnemen? In handleiding wordt wel gesproken over interne HDD, maar daarvoor is toch geen ruimte? 2. Ik heb ook een NAS met Samba-share, kan ik eventueel ook die mounten en dan opnemen op de NAS? Bij netwerkomgeving had ik dit al ingevuld, maar kom ik niet verder, geen mount voor elkaar te krijgen? Bedankt bij voorbaat.
ivoss Geplaatst: 25 mei 2013 Auteur Geplaatst: 25 mei 2013 toevoeging: de NAS is Linux geformatteerd, dus neem ik aan dat ik NFS moet gebruiken.
sybe Geplaatst: 21 juni 2013 Geplaatst: 21 juni 2013 ik heb hetzelfde probleem is er iemand die een duidelijke uitleg kan geven? bvd Sybe
wolverine Geplaatst: 21 juni 2013 Geplaatst: 21 juni 2013 http://openpli.org/wiki/MountingHarddiskBox1toBox2 als de moderatoren me het verwijzen naar openpli vergeven. ik denk aangezien je een NAS gebruikt er wel zal in slagen om een gebruiker aan te maken met de nodige rechten op je NAS? VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen