Drs. IJzerbout Geplaatst: 25 mei 2013 Geplaatst: 25 mei 2013 Aangezien ik nu een Emirati ben geworden en omdat ik het zo´n mooi woord (Dishdasha) vond, vond ik mijn nieuwe gewand wel bij mijn huidige status als Sheik passen. Ik ben nu druk bezig met het samenstellen van mijn harem. Dus vanaf nu a.u.b. Sheik IJzerbout ! "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
D.Quijote Geplaatst: 25 mei 2013 Geplaatst: 25 mei 2013 Mag het ook Sheik Fred zijn ? Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Drs. IJzerbout Geplaatst: 25 mei 2013 Auteur Geplaatst: 25 mei 2013 (aangepast) Net op het moment dat ik dit bericht wilde plaatsen viel het internet uit. De foto is schijnbaar niet meegekomen. Hier is ie dan: Sheik IJzerbout...! 25 mei 2013 aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
leo1949 Geplaatst: 25 mei 2013 Geplaatst: 25 mei 2013 Dat kan pas bij 5000 postings maar dan ben je al behoorlijk verbrand daar. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
pukje Geplaatst: 25 mei 2013 Geplaatst: 25 mei 2013 De status wordt bepaald door het aantal kamelen geen kamelen geen sheik
Drs. IJzerbout Geplaatst: 25 mei 2013 Auteur Geplaatst: 25 mei 2013 Ehh....watte? Hier zijn mijn kamelen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sjattuh Geplaatst: 25 mei 2013 Geplaatst: 25 mei 2013 Als je een paar honderd liter diesel naar Turkije stuurt, maandelijks en kosteloos, noem ik je zoals je wilt. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Sverige Geplaatst: 25 mei 2013 Geplaatst: 25 mei 2013 ik doe het al voor 100 liter benzine per maand... الشيخ Nu moet je wel opletten als je weer voet op Europese bodem zet, dat je niet gelijk opgesloten en mishandeld wordt... ik ben overigens ook benieuwd naar een foto van de Harem.... de kamelen lijken me wel in orde - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
mereltje Geplaatst: 25 mei 2013 Geplaatst: 25 mei 2013 Dat zijn dromedarissen Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Drs. IJzerbout Geplaatst: 25 mei 2013 Auteur Geplaatst: 25 mei 2013 ik ben overigens ook benieuwd naar een foto van de Harem.... de kamelen lijken me wel in orde Nou goed dan...hier is de eerste in mijn Harem. Persoonlijk door mij geselecteerd. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 25 mei 2013 Auteur Geplaatst: 25 mei 2013 Zoals jullie zien staan de dames te springen en in de rij om in de Harem van Sheik IJzerbout opgenomen te worden. Het wordt een drukke nacht! "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: 25 mei 2013 Geplaatst: 25 mei 2013 We zullen je voortaan schotelsheik noemen want een oliesheik zul je nooit worden.
Ronsworld Geplaatst: 25 mei 2013 Geplaatst: 25 mei 2013 Een "in de olie" Sheik zal nog wel lukken denk ik.. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Sjattuh Geplaatst: 25 mei 2013 Geplaatst: 25 mei 2013 Volgens mij neemt je harem je meer in de zeik, maar goed, 'ignorance is bliss'. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
edje-ken Geplaatst: 25 mei 2013 Geplaatst: 25 mei 2013 ik ben overigens ook benieuwd naar een foto van de Harem.... de kamelen lijken me wel in orde Nou goed dan...hier is de eerste in mijn Harem. Persoonlijk door mij geselecteerd. ha tenminste toch nog 1 kameel edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen