Johan45 Geplaatst: 29 mei 2013 Geplaatst: 29 mei 2013 Niemand die zijn klassieken kent.? Drs. IJzerbout had op de radio een programma "Hoe bouw ik een FM ontvanger" Daar komt de naam vandaan ... Vult u rustig aan !!!
Moderator ceesv Geplaatst: 29 mei 2013 Moderator Geplaatst: 29 mei 2013 Was elke avond tussen 6 en 7, Joost mag niet eten.. Het programma was alleen op de FM zenders te ontvangen in een tijd dat de middengolf standaard was. De Drs. besprak in een cusus het ontwerp en de bouw van een FM-ontvanger. Hilarisch was de aflevering waarin de frequentieknijper werd behandeld. Dit alles is ondertussen 40 jaar geleden. Onze Ijzerbout bestaat alweer sinds 2007. http://www.sat4all.com/forums/topic/225038-drs-ijzerbout-svetik/ Volgende keer meer! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Johan45 Geplaatst: 29 mei 2013 Geplaatst: 29 mei 2013 En tussen 6 en 7 werd Radio3 uitgezonden op de FM band. Dus had je geen FM ontvanger kon je het programma niet volgen. Vult u rustig aan !!!
Sjattuh Geplaatst: 30 mei 2013 Geplaatst: 30 mei 2013 Niemand die zijn klassieken kent.? Drs. IJzerbout had op de radio een programma "Hoe bouw ik een FM ontvanger" Daar komt de naam vandaan ... Sorry, ik ben geboren toen men al T.V. keek.. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Drs. IJzerbout Geplaatst: 31 mei 2013 Auteur Geplaatst: 31 mei 2013 Spreuk van de dag: beter Sjeik IJzerbout dan Sjaak(k) IJzerbout ! "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sjattuh Geplaatst: 31 mei 2013 Geplaatst: 31 mei 2013 Spreuk van de dag: beter Sjeik IJzerbout dan Sjaak(k) IJzerbout ! Ik snap het niet... ben je met Sjaak(k) getrouwd en zit hij nu ook in je Harem? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Johan45 Geplaatst: 31 mei 2013 Geplaatst: 31 mei 2013 Ik snap het niet... ben je met Sjaak(k) getrouwd en zit hij nu ook in je Harem? Oude liefde roest niet ... Vult u rustig aan !!!
pukje Geplaatst: 1 juni 2013 Geplaatst: 1 juni 2013 hebben de sheiks net zo als de schotten lucht gekoelde eier hangers ?
Moderator ceesv Geplaatst: 1 juni 2013 Moderator Geplaatst: 1 juni 2013 God zij dank niet bij deze charmeur houd niemand het uit. Er is in Duitsland, een van de residentie landen van de Drs. een gezegde. was sich liebt, das neckt sich Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 juni 2013 Auteur Geplaatst: 1 juni 2013 Mannen....Sheik IJzerbout was vandaag onderweg om zijn kamelen te tellen. Hier enkele toch best wel mooie foto´s die je zo in Nederland of Belgie niet tegen komt. Foto´s genomen niet ver van Ras Al Khaimah op weg naar de 311. Vannochtend om ca 13h00. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Moderator ceesv Geplaatst: 1 juni 2013 Moderator Geplaatst: 1 juni 2013 Mogen het ook dromedarissen zijn? Kamelen zijn die dingen met twee bulten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 juni 2013 Auteur Geplaatst: 1 juni 2013 Voor mijn part. Maar hier heten die dieren kamelen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Moderator ceesv Geplaatst: 1 juni 2013 Moderator Geplaatst: 1 juni 2013 Maar mooie foto's, op mijn reisbestemmingen lopen er altijd koeien of ossen op de weg. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
De_Perre Geplaatst: 1 juni 2013 Geplaatst: 1 juni 2013 lange ochtenden hebben ze er wel als je als sheik spreekt over 'vanmorgen om 1300 uur'. Ik spreek dan al stilaan over namiddag, maar ieder zijn tijdszone vandaar dus die 'luchtige slaapjurken'. Kunnen ze opstaan en zo aan de tafel zitten, geen kat die iets doorheeft [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
Sverige Geplaatst: 1 juni 2013 Geplaatst: 1 juni 2013 (aangepast) Dat is weer eens wat anders dan elanden en rendieren langs de weg... leuke beesten. Jullie hebben allebei gelijk wat de kamelen betreft... als ik "Kamel" zoek bij wikipedia, zie je dat ze allebei behoren tot de "Camelus" soort... waarschijnlijk wordt er in de omgangstaal geen onderscheid gemaakt... Kameler[källa behövs] (Camelus) är ett släkte inom familjen kameldjur med två nu levande arter: baktrisk kamel[källa behövs] (Camelus bactrianus) och dromedar (Camelus dromedarius), som framför allt förekommer i centrala och östra Asien, respektive i västra Asien. Till Camelus förs även de tre arterna Camelus gigas, Camelus hesternus och Camelus sivalensis som endast är kända genom fossil. 1 juni 2013 aangepast door Sverige - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen