Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou graag een versie van oscam met cw cycle support installeren, maar ik heb al enkele versies geprobeerd vanop http://download.oscam.cc/ en in deze hebben blijkbaar allemaal deze support niet erin zitten.

zonet een update gedaan van openpli, waardoor ik nu OSCAM 1.20-unstable_svn build r8620 gebruik, mara blijkbaar opnieuw zonder die cw cycle...

Weet iemand waar ik een werkende versie kan bekomen?

Geplaatst:

Zit al wel in die versie maar zal dan wel niet mee gecompileerd zijn bij de link waar je het vandaan haalt,

het best kun je dan zelf je oscam versie compilen met wat je zelf nodig vindt of wilt hebben in je versie.

Kun je het makkelijkst simplebuild voor gebruiken.

Waar je een versie kunt downloaden met cw cycle check erin weet ik niet ik maak oscam zelf middels simplebuild

met dan alleen het nodige aan modules.

Groeten

4 x Edision nino+ hybride op de T90 Hotbird, Astra 2 en kabel via multiswitch

1 x Octagon SF8008 Supreme UHD 4K Combo-Receiver als server

Geplaatst:

Mooi dat het gelukt is snap eigenlijk niet waarom hij dan niet in de mipsel versie wordt mee gebakken.

Groeten

4 x Edision nino+ hybride op de T90 Hotbird, Astra 2 en kabel via multiswitch

1 x Octagon SF8008 Supreme UHD 4K Combo-Receiver als server

Geplaatst:

@fjskmdl - gewoon zelf compilen, dat is toch veel leuker?

Echt moeilijk is het niet meer, neem dit en dit topic als basis en het moet lukken met een beetje kennis van zaken!

Indien windows gebruiker, begin met virtualbox en installeer debian ( of een variant, bijvoorbeeld ubuntu )

Dan kun je zelf bepalen wat je in je oscam stopt ...

• Like 1

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Geplaatst:

mag ik vragen waarom je zo graag die cw-cyclecheck wil hebben want een echte oplossing voor een in anti-cs geraakte kaart biedt dit niet.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...