Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Met jullie feedback heb ik een Wavefrontier/Wavefield T90 setup geïnstalleerd. Als je eenmaal de elevatie van deze schotel juist hebt, dan valt de installatie mee. Gek genoeg wijkt mijn meest rechtse LNB (0.8W) fors af van de voorberekende plaatsing op de rail. Ik ben er voor de rest erg blij mee.

Zoals jullie kunnen zien, is het geen probleem om Inverto Black Ultra Quad's naast elkaar te plaatsen op 23.5E en 19.2E. De railophanging zit wel ietsje in de weg voor de F-connector uitgangen van de LNB.

V.l.n.r.: 28.2E, 23.5E, 19.2E, 16.0E, 13.0E (middelste LNB), 9.0E, 4.8E en 0.8W

post-58430-0-19704400-1369555120_thumb.jpg

post-58430-0-16938400-1369555140_thumb.jpg

Geplaatst:

Ziet er mooi uit, echter ik zie geen enkele lnb naar links of rechts gedraaid maar gewoon recht dus optimaal zal alles niet staan. :( Als er in de (Satlex) calculator uit komt dat je een lnb op r20 op de rail moet zetten dan moet je de lnb ook 20 graden naar rechts draaien, ik zou dat nog even checken.

Bedankt voor je tip! :)

Signaalsterkte op de satfinder was het sterkste met de LNB helemaal naar achteren (d.w.z. LNB houder tegen kop van LNB hoorn). De LNB om de vertikale as draaien zwakte het signaal ook af (leek me ook logisch), dus alles op 0 graden.

Geplaatst:

als je een quad lnb bij je railophanging hebt ken je een haakse  f connector eropzetten dat werkt perfect en  je ken je lnb eroverheen schuiven

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...