Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik weet niet of er iemand is die dit eerder heeft gehad maar ik heb een probleem met mijn VU + Duo.

Als ik met een FTP programma inlog en als login naam root gebruik kan ik met elk wachtwoord inloggen, dus het maakt niet uit wat ik invul het werkt altijd.

Wat kan ik doen behalve mijn internet modem dichtgooien? Ik gebruik overgens openpli de nieuwste en na opnieuw installeren is het nog steeds hetzelfde.

Alvast bedankt voor de reakties.

Richard

aangepast door Saturnus62

Geplaatst:

Via telnet of putty inloggen als root op je ontvanger.

Vul in de opdrachtpromp passwd in.

Hierna is je box beveiligt met een wachtwoord.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst:

Hallo Muppet,

Ik heb dat ook gedaan en wachtwoord verandert van dreambox naar een ander wachtwoord maar evengoed kan ik met alle woorden inloggen.

Mvg

Richard

loopt de avahi deamon?

telnet

indien niet is er wat mis met de init

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Hallo Tonskidutch,

Ik gebruik geen avahi deamon is ook niet terug te vinden op m'n VU box.

Ik heb overgens de box geflashed met de laatste duo_cfe_3_0 en de PLI er opnieuw opgezet maar niets helpt.

Mvg

Richard

ik merk dat hij alleen de eerste 8 tekens neemt die vind hij belangrijk

voorbeeld:stel je paswoord is :12345678910 dan tellen alleen de eerste 8 tekens dus vul jij bijvoorbeeld in als paswoord:123456781111111 dan gaat dat werken aangezien de eerste 8 tekens goed zijn tenminste zo werkt dat bij mij hier op een vu ultimo met pli 3.0...ik kan niet met elk paswoord inloggen

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Hallo stevie-v,

Inderdaad heb hetzelfde gedaan via telnet kan ik alleen met het juiste wachtwoord inloggen maar met elk ander FTP proggie kun je invullen wat je wilt.

En dat is vervelend vooral als je IP nummers uit Roemenie in je box ziet.\

Bij mij kan ik gewoon alles invullen. Alleen blanco houden werkt niet er moet iets staan.

Geplaatst:

Je zou deze vraag eens kunnen stellen op het pli forum

www.openpli.org

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Ja is ook een goed idee ga ik meteen doen.

Alleen krijg te zien geen berichten in Forum en ook niet dat ik ergens kan posten.

Geplaatst:

Geplaatst:

Probeer eens een andere browser ik kan gewoon op die site

Geplaatst:

Ik weet niet wat er dan bij jou niet goed gaat...hier werkt het gewoon

http://openpli.org/

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...