Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het is een gewone website iedereen kan die bezoeken,probeer eens op je telefoon of tablet mocht je die hebben

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst: (aangepast)

Ja niet ingelogd kan ik de site gewoon bekijken via m'n telefoon en tablet ook maar zodra ik inlog krijg ik een foutmelding.

Heb inmiddels ook chroom geprobeerd en kan wel de pagina zien maar ingelogd krijg ik de melding:

You do not have permission to view this forum.

MIsschien is er wel iets met m'n account op Openpli

aangepast door Saturnus62
Geplaatst:

Je login en paswoord worden dus niet geaccepteerd of zie ik dat verkeerd ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst: (aangepast)

Wat gebeurt er dan als je kiest voor start new topic ?

aangepast door stevie-v

Geplaatst:

Als ik niet ingelogd ben staat er dat ik dien in te loggen en ingelogd krijg ik de optie niet.

Maar ik zal een berichtje naar de webmaster sturen dan wacht ik wel tot morgen voor een antwoordt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...