Ga naar inhoud


Beschrijving Timer invoeren


skutter

Aanbevolen berichten

Wie kan mij uitleggen hoe je een beschrijving moet invoeren?

Ik heb al wel ergens gelezen dat het net zo werkt als het oude sms'en.

Dat werkt bij mij niet.

Als ik de 2 toets bijvoorbeeld meerdere malen intoets krijg ik alleen meerdere 2en te zien ipv een a of b.

 

Mvg

Vu+ Solo2 - OpenPli 4.0

Maxdigital XP 1000 - OpenPli 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


tja dat schijnt een probleem te zijn bij de solo2, als ik het goed heb word er naar een

oplossing gezocht.

je kan dit ondertussen wel oplossen door een toetsenbord aan te sluiten.

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet waarom het in OpenPli niet functioneert maar als je VTi gebruikt functioneert het prima maar misschien werkt de onderstaande werkwijze ook in OpenPLI.

 

We starten op het punt dat je in de Timer functie en met de cursor op het veld beschrijving staat.

Als het goed is zie je onderin een zwart blok met cijfers, letters en tekens? Zie bijlage.

 

De 12 velden in het zwarte blok representeren de 12 toetsen op de AB, dus 1 t/m 9 en de toetsen <, 0 en >.

Het enige wat je nu moet doen is de betreffende toets te gebruiken waarin de letter, de cijfer of het teken staat dat jij wil gebruiken.

Toets nu zo lang op de betreffende toets totdat de letter, cijfer of teken in het veld beschrijving verschijnt.

Je ziet het is simpel maar je moet het alleen even doorhebben.

 

 

 

post-37183-0-94641200-1369648490_thumb.jpg

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt Jürgen,

 

Normaal hoef je maar weinig of niks te veranderen, wil je dit toch, dan kan je de eerste en tweede regel wissen met één druk op cijfer 1

van de ab.

 

Ik neem elke week Tatort of Polizeiruf op van ARD. Doe dit met herhalen, iedere week.

Dan is het handig, om zeker de tweede regel te wissen, anders zie je in de opname lijst iedere

keer dezelfde naam voor een andere aflevering.

Soms wordt Tatort de week er op Polizeiruf en daarom heb ik dit vervangen door Krimi in regel een.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja dat schijnt een probleem te zijn bij de solo2, als ik het goed heb word er naar een

oplossing gezocht.

je kan dit ondertussen wel oplossen door een toetsenbord aan te sluiten.

 

grtz Philip

schijnt een probleem in het image update met de nieuwe kernel 3.3.8 en niet in de solo2 zelf

Le Premier Jour

Étienne Daho

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...