Ga naar inhoud


Cadeautje van canaldigitaal?


Gast catw

Aanbevolen berichten


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Beste Mojo en Penthe


Ik ben even het spoor bijster met jullie opmerkingen.
Als je al €2,50 extra betaald per kaartje voor het HD-pakket, dan is die actie van CanalDigitaal toch helemaal niet van toepassing. Je kijkt dan toch al HD?
De actie van CanalDigital is nu juist om mensen zonder het HD-pakket over te halen om straks wel het HD-pakket te nemen als de actie is afgelopen.
En vindt je dat je als HD-betaler wordt achtergesteld met deze actie van CanalDigitaal, dan vind ik nog zoveel dingen waarin ik word achtergesteld. Duizenden mensen hebben gratis apparatuur gekregen en gratis installatie. Dat heb ik ook nooit gehad terwijl het geld daarvoor toch uit de inkomsten van alle abonnees moet komen. Gaan we daar dan ook over zeuren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ook dat als je 2,50 betaald voor de 2e kaart daar geen cadeau op hoeft te komen, enkel op de kaartjes waar je de volle mep voor betaald.

Dit is natuurlijk onzin, 2e kaart werd je toe gedwongen en een ieder was van mening dat je op een tweede of een meerdere kaart het zelfde zou moeten kunnen bekijken als alleen met de hoofdkaart.

 

Die mening heb ik zelf nog steeds en daarin komen de advertenties van Ziggo mooi uit dat je overal (gratis alle zenders) TV kunt kijken in en om je huis, kan canaldigitaal niet meer terug draaien.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Het is in 99% van de gevallen zo dat je het cadeautje van een bedrijf altijd zelf betaald of al betaald hebt dus let straks maar op de prijsverhoging voor deze “extra” HD zenders die nog gaan komen.

 

Er zal straks zeker iets tegen overstaan anders was het geen cadeautje (instinker) van canaldigitaal.



 

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

http://www.sat4all.com/forums/topic/332699-kpn-verhoogt-prijs-digitenne-met-30-procent/page-2

Je kan altijd nog overstappen naar de concurrent.

 

Die zijn net bezig een paar klanten te laten overstappen naar Canaldigitaal. :lol:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Die zijn net bezig een paar klanten te laten overstappen naar Canaldigitaal. :lol:

 

KPN digitenne werkt hier niet eens, zelfs met de bierblik-antenne (moest het echt even uitproberen) geen ontvangst om naar te kijken.

Dat die mensen gaan overstappen is dus prima en als ze dan op deze site komen krijgen ze meer ondersteuning dan bij hun voorgaande leverancier. En wie weet ook nog een cadeautje van canaldigitaal. Zo weer met een omweg in het toppic geprikt.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sprietje,

 

"Beste Mojo en Penthe

 

 

 

Ik ben even het spoor bijster met jullie opmerkingen.

Als je al €2,50 extra betaald per kaartje voor het HD-pakket, dan is die actie van CanalDigitaal toch helemaal niet van toepassing. Je kijkt dan toch al HD?"

 

Je hebt ook nog gewoon het Family pakket van 14,95. Met een 2e en 3e kaartje betaal je 2,50 en krijg je dezelfde zenders als op je hoofdkaart. Het gewone Family pakket is geen Family HD pakket.

 

Dus de actie is alleen van toepassing op de hoofdkaart. Er zijn waarschijnlijk ook mensen die 2x een hoofdkaart hebben.

Dat is precies wat ik probeer te vragen aan MartjeB

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is natuurlijk onzin, 2e kaart werd je toe gedwongen en een ieder was van mening dat je op een tweede of een meerdere kaart het zelfde zou moeten kunnen bekijken als alleen met de hoofdkaart.

 

Die mening heb ik zelf nog steeds en daarin komen de advertenties van Ziggo mooi uit dat je overal (gratis alle zenders) TV kunt kijken in en om je huis, kan canaldigitaal niet meer terug draaien.

 

N.a.v. de anti cardshare heb ik inderdaad een 2e kaart moeten aanschaffen. Zelfs toen mijn pakket moeten upgraden omdat de 2e kaart bij een basispakket wel erg veel minder had dan de 1e kaart met het basis pakket

Nu lijkt hetzelfde te gebeuren. Extra HD zenders op de 1e kaart, maar niet op de 2e kaart. 

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als men zeg maar gratis 1 tank benzine aan iedereen gaat weg geven moet jij er persee 2 want je hebt 2 auto´s :) Sorry hoor maar je draait hier wel een beetje door, je krijgt het en jij wilt er zelfs nog eens eisen aan gaan stellen ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als men zeg maar gratis 1 tank benzine aan iedereen gaat weg geven moet jij er persee 2 want je hebt 2 auto´s :) Sorry hoor maar je draait hier wel een beetje door, je krijgt het en jij wilt er zelfs nog eens eisen aan gaan stellen ook.

Inderdaad Penthe. De actie heeft alleen betrekking op de hoofdkaart :cool: 

 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als men zeg maar gratis 1 tank benzine aan iedereen gaat weg geven moet jij er persee 2 want je hebt 2 auto´s :) Sorry hoor maar je draait hier wel een beetje door, je krijgt het en jij wilt er zelfs nog eens eisen aan gaan stellen ook.

 

 

Inderdaad Penthe. De actie heeft alleen betrekking op de hoofdkaart :cool: 

 

 

We mogen er allemaal wat van vinden toch? 

Zo duidelijk al Mojo het stelt, staat het niet in de mail van CD. Sterker nog, er staat niets over hoofd en extra kaart.

 

Maar wat als na 1 november het familypakket er definitief zenders bij krijgt? Krijgt de extra kaart die extra zenders dan wel?

Of mogen we ook dan niet zeuren?

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...