alfred de witt Geplaatst: 29 mei 2013 Geplaatst: 29 mei 2013 Sinds vti 5.1 heb ik de emc app en die werkt perfect voor al mij opnames. Nadat ik lang weekend was weg geweest zag ik ineens een conpleet andere lay out voor deze app. Ik probeer de standaard lay out weer terug te krijgen maar dit lukt mij niet. Verwijderen, terug installeren, instellingen aanpassen enz geen resultaat. Heeft vrouw of kindlief iets verandert of is deze app aangepast? Of zie ik iets over het hoofd? Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
Tonskidutch Geplaatst: 29 mei 2013 Geplaatst: 29 mei 2013 - update plugin EMC (ver. 2013-04-14) maar dat is dan een heeeeeeeeel LANG weekend geweest Overigens automatisch wordt die niet vervangen in VTI ook niet als je der niet bent (in VTI moet je bewust updaten). ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
alfred de witt Geplaatst: 29 mei 2013 Auteur Geplaatst: 29 mei 2013 Zo laaang was dat weekend niet. Ik heb inmiddels de reden gevonden, durf het bijna niet op te schrijven maar de appstond gedeactiveerd. Omdat ik het orgineel nooit gezien had in vti dacht ik dat de skin was verandert. Hij staat weer aan en werkt weernaarbehoren.. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen