Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb weer steeds uitval alle cd zenders , iemand ook ?

2 x dm800hd + 1 x dm8000

3 x vuduo + 1 x vuduo2

1 x coolstream

1 x nas 2413

Geplaatst: (aangepast)

Yep. History HD staat om de haverklap stil. Idem Discovery HD etc, etc. Momenteel helemaal geen beeld meer op enkele zenders. Op mijn ned 1,2,3 kaart geen probleem.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Geen idee. Misschien installatie nalopen? Heb hier totaal geen problemen ontdekt. Gewoon beeld op alle zenders zonder hinderlijke uitval.

Geplaatst:

Ik heb de laatste tijd last van korte glitches op sommige kanalen hebben jullie daar ook last van, getest op BVN en daar zelfde probleem.

Hemant

=============================================

2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1

Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4

=============================================

Geplaatst:

Beste Hemant

Kun jij de zenders History HD en Eurosport HD ontvangen zoniet dat staat de schotel niet goed uitgericht of is er water in je coaxkabel gelopen. Als je de coax opnieuw aansnijdt (2 cm inkorten) en de middenader blink, dan is er geen water in de coax gelopen.

Geplaatst:

ook ik heb constant met vlagen last van storing mijn installatie staat 100% goed uitgericht en ik hoor van meerdere mensen uit mijn omgeving hetzelfde probleem ze moeten onderhand eens stoppen met de testen op de kaarten met die coderingen want dat is het probleem weet ik uit betrouwbare bron ( monteur van CD ) vorig jaar was er hetzelfde probleem rond deze tijd

<p>Visiosat Big Bi-sat 8 satellietenXtrend ET 7500 met Open Pli 4.0 slaapkamer met Dm 800HD met Open Pli ( slaapkamer )

Geplaatst:

Constant met vlagen kan niet.. :P

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

Met vlagen zou kunnen als het zonnevlammen langs de satelliet scheren, maar weet niet of dat aan de orde is

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst:

Op dit moment ontvang ik alleen nog RTL Télé Letzebuerg, Chamber TV en dan houdt het op

Niks NL, niks Vlaanderen, niks Bulgarije.

AGC is 73%, SNR is 0%.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen