1pm Geplaatst: 30 mei 2013 Geplaatst: 30 mei 2013 Mijn vriend heeft een panasonic tv en win 7 tot voor kort kon hij altijd op de tv alles doen via de pc dan met een hdmi kabel maar opeens werkt dit niet meer . De kabel is okay ook ziet de pc de tv maar we krijgen geen beeld erop meer 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
winwiz Geplaatst: 30 mei 2013 Geplaatst: 30 mei 2013 Waarschijnlijk een resolutie probleem. Probeer eens wat met de instellingen van de videokaart. Misschien een inkopper: hij heeft toch wel de juiste HDMI ingang gekozen? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Sjattuh Geplaatst: 31 mei 2013 Geplaatst: 31 mei 2013 Opeens? Wat gebeurde er / deed hij, net voordat opeens zijn intrede deed? Nieuwe drivers geinstalleerd? Lopen romellen met instellingen? etc. Opeens bestaat bijna niet Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
1pm Geplaatst: 31 mei 2013 Auteur Geplaatst: 31 mei 2013 Er is niks veranderd geen instelling of zo ik zal eens kjiken gaan bij m weer Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Tonskidutch Geplaatst: 31 mei 2013 Geplaatst: 31 mei 2013 tja let op, aangesloten op netwerk kun je ingesteld hebben dat ie automatische firmware updates implementeerd dan kan die firmware een en ander hebben gewijzigd MAAR ook w7 updates kunnen inzake licenties automatisch updates hebben gehad waardoor een en ander niet meer werkt (h264 codec en soortgelijke codecs worden ook onderhuids {zonder het te weten} aangepast) automatische updates toestaan is daarmee een risiko. ciao Second Life Mungo Parker
Sjattuh Geplaatst: 31 mei 2013 Geplaatst: 31 mei 2013 En zoals WizWin aangeeft, TV staat op HDMI 1 2 3 4? En de kabel zit in HDMI 1 2 3 4? Overigens, is het een laptop? Dan moet je eens met FN en een Functie toets (waarschijnlijk F4 of F5, maar je ziet het wel aan het tekeningetje wat een beetje lijkt op 1 of 2 monitoren naast elkaar) spelen. Op laptops moet je namelijk altijd de externe uitgang inschakelen middels deze weg. Ik vermoed ivm energie verbruik. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Sjattuh Geplaatst: 2 juni 2013 Geplaatst: 2 juni 2013 Oke dan ben ik er vrij zeker van dat je middels FN en een Functie toets (waarschijnlijk F5) de poort moet aanzetten. Er zijn 3 standen, alleen laptop scherm, alleen externe monitor (TV), beide. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
winwiz Geplaatst: 2 juni 2013 Geplaatst: 2 juni 2013 Je kunt het ook met de Windows toets en P proberen. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
1pm Geplaatst: 4 juni 2013 Auteur Geplaatst: 4 juni 2013 Okay vanmiddag daar geweest alles wat er geadviseerd is gedaan maar geen resultaat ik snap er niks meer van er is gewoon geen beeld te krijgen op die panasonic terwijl alles gewerkt heeft . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
jerpsx Geplaatst: 4 juni 2013 Geplaatst: 4 juni 2013 Ook gecheckt of de HDMI uitgang van de laptop nog wel in orde is? Maar inderdaad..automatische update/nieuwe drivers kunnen voor problemen zorgen. Download eens de laatste drivers van de website van de fabrikant. Zou daarnaast eerst eenvoudig dingen uit gaan sluiten (indien mogelijk)...zelfde laptop op een andere tv proberen...andere laptop op dezelfde tv proberen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen