freeguy100 Geplaatst: 3 januari 2018 Delen Geplaatst: 3 januari 2018 http://radio.nl/815125/betere-ontvangst-landelijke-commerciele-radio-via-dab Vu Duo +Wavefrontier T-90 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 3 januari 2018 Moderator Delen Geplaatst: 3 januari 2018 Dit bevestigt mijn ervaring gedurende autoritten in Nederland. Nu nog Classicfm terug op DAB. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: 3 januari 2018 Delen Geplaatst: 3 januari 2018 4 uur geleden zei Psychosammie: Als het niet deugt mag dat gezegd worden. Zolang je maar met reële argumenten komt en niet met 2 maten gaat meten t.o.v. de ontstaansgeschiedenis van de FM. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 4 januari 2018 Delen Geplaatst: 4 januari 2018 Op Digital Fernsehen.de staat te lezen dat steeds meer private zenders zich in Nederland terugtrekken van de DAB+ Citaat Woran liegt das Sendersterben auf DAB Plus? Laut der Privatsender stehen aktuell die Kosten und die Anzahl der Hörer in keinem guten Verhältnis. Bron PMa dat is natuurlijk al ouder nieuws dat we reeds zelf besproken hadden op sat4all hetgeen niet duidelijk is voor ons is wat allemaal in rekening gebracht wordt bij het verwerven van de uitzend licenties , voorheen per FM en nu DAB+ betaald men ook de BuMa/stemra LIRA en Brein ? Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Psychosammie Geplaatst: 4 januari 2018 Delen Geplaatst: 4 januari 2018 14 uur geleden zei Eduard07: Zolang je maar met reële argumenten komt Due zijn reeds door mij en anderen hier gegeven. Je moet ze alleen willen horen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: 4 januari 2018 Delen Geplaatst: 4 januari 2018 (aangepast) 20 uur geleden zei Psychosammie: Als het niet deugt mag dat gezegd worden. En dat noem je een steekhoudend argument? Ondertussen wordt DAB+ steeds verder uitgerold in de EU. Hoe tergend langzaam kwam FM ooit van de grond? En nu wordt het door menigeen de hemel in geprezen. 4 januari 2018 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 4 januari 2018 Delen Geplaatst: 4 januari 2018 Eduard07, lees maar eens andere nieuwigheden in sat4all zoals de komst van de plasma TV 2003 verguisde men mijn keuze voor een 5300€ dure TV en bleef hardnekkig de CRT beeldbuis met 60 kilogram gewicht de voorkeur geven en waar staan ze die CRT's nowhere Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 4 januari 2018 Moderator Delen Geplaatst: 4 januari 2018 Ze staan bij de 8-Track gebruikers. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jeevanhoof Geplaatst: 4 januari 2018 Delen Geplaatst: 4 januari 2018 (aangepast) De dcc casette was destijds ook beter dan de minidisc. Het video 2000 systeem was ook beter dan VHS. Blueray is ook beter dan DVD..... Het is niet omdat het beter is dat de mensen het ook voor warm lopen. Mvg 4 januari 2018 aangepast door jeevanhoof dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 5 januari 2018 Delen Geplaatst: 5 januari 2018 juist, van alle dolby ruisonderdrukking systemen nog maar te zwijgen dbx dolby A dolby B dolby C dolby Hx Dolby FM die er nodig was een opname afluisterbaar te maken van een doorsnee FM zender zie wikipedia dat heb je met DAB+ niet nodig Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Psychosammie Geplaatst: 5 januari 2018 Delen Geplaatst: 5 januari 2018 20 uur geleden zei Tonskidutch: zoals de komst van de plasma TV 2003 En ook voor plasma liep de meerderheid niet warm. Te duur, inbranden scherm, veel te hoog stroomverbruik. Het mag dan technisch beter zijn maar dat zijn niet de argumenten waarop wij allemaal naar de winkel rennen om er ook een te halen. En zo gaat het ook met DAB. Er zijn voor mij geen argumenten om DAB te willen. Als FM straks weg is zal ik mij op alternatieven oriënteren. Dikke kans dat het in huis gewoon internet radio is. In de auto boeit me niet, ik rij motor. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 5 januari 2018 Delen Geplaatst: 5 januari 2018 4 uur geleden zei Psychosammie: Er zijn voor mij geen argumenten om DAB te willen. voor jou niet nee gaat het daarom dan? Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Erwinnaar Geplaatst: 8 januari 2018 Delen Geplaatst: 8 januari 2018 Verdienmodel zal de oorzaak zijn. Straks is er een soort Netflix voor de radio te verkrijgen op DAB+ want voor niets gaat de digitale zon niet meer op. Ook zal er vast ergens een radio te koop zijn met 5G of hoger ipv DAB in de toekomst: aftikken. Dat is allemaal allang bekokstoofd ten tijde van analoog. Dat is en was voor iedereen overal en altijd te ontvangen. Beetje kraken soms of lichte ruis. Nu is veel simpelweg door de strot gedrukt met als doel: aftikken. Wanneer er enkel en alleen nog analoog bestond weet ik zeker dat geen mens daar problemen mee zou hebben want je wist waar je mee leven moest. Zoals altijd: vele mensen willen beter en meer, dat getuigd wel de reacties op de ontvangstkwaliteit moet beter, moet overal, meer watt, meer zenders, minder storing, daar wordt handig op ingesprongen omdat je een perfect plaatje wordt voorgespiegeld. Daar heb ik ook last van tot ik erover na ga denken. Tevredenheid siert de mens. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
T90user Geplaatst: 8 januari 2018 Delen Geplaatst: 8 januari 2018 Ik wilde voor een van mijn kleindochters een radio-CD-speler kopen en vergeleek daardoor eens wat er op DAB+ gebied te koop was met wat je voor FM kon kopen. Ze is nog erg jong en het betreft een kinderkamertje dus geen groot volume of zo nodig. Als je dat naar FM+CD speler kijkt dan beginnen de prijzen zo rond de 35 euro, en voor maximaal het dubbele van die prijs zijn er vele tientallen modellen van redelijke kwaliteit te vinden. Maar wil je DAB+ in plaats van FM dan beginnen de prijzen niet eens in die buurt! Kortom: we hebben nog een hele lange weg te gaan voordat het een qua aanschaf vergelijkbaar product wordt! Alle getetter over DAB+ ten spijt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 8 januari 2018 Delen Geplaatst: 8 januari 2018 (aangepast) tis maar waar je kijkt 19,95 DAB+ / FM radio (die kan ze zelfs in de broekzak meenemen) en nog wel eentje die kan opnemen op SD-kaart 24,95 CD speler alle kosten vergelijkingen ten spijt beste T-90user, jullie willen zelfs de jongere generatie van nagenoeg uitgeschakelde apparatuur voorzien hoe wars is dat dan? 8 januari 2018 aangepast door Tonskidutch aanvulling vlaai Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen