Ga naar inhoud


Hoeveel kanalen kan Ziggo Card tegelijk decoderen


World

Aanbevolen berichten

Voorzover ik weet kan een CD-card 4 kanalen tegelijk decoderen. Dat is handig bij opnemen op mijn Vu+ Duo met Open Pli. Gaat altijd goed. Ook meerdere opnames tegelijk, mits binnen dezelfde 2 bouqetten.

Mijn broer heeft een Vu Ultimo met 2x kabeltuner en 1x sattuner gekocht, ook met Open Pli. De vraag is hoeveel kanalen er door de Ziggo-card gelijktijdig kunnen worden gedecodeerd. Dit om te weten of achteraf decoderen nodig is (ik ga er tenminste vanuit dat dat mogelijk is op de Vu Ultimo en als de codering niet te snel wijzigt... weet ik ook niet bij Ziggo) Zelf heb ik geen kabel en heb dat dus ook nooit uitgezocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Daar zit niet echt een limiet op dus je kan naar harte lust sharen binnenshuis (mocht je meer Linux ontvangers hebben),ook het aantal opnames tegelijkertijd maakt niet uit maar je bent natuurlijk afhankelijk van het aantal tuners dat je beschikbaar hebt

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoiets vraag je alleen als je hele andere plannen hebt maar ik wil er wel antwoord op geven. Gemiddeld moet je 10 zenders per kaart kunnen halen maar op den duur stijgen je cw tijden nogal (leid tot freezing) en het zappen wordt erg traag. De oplossing is loadbalancen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te beginnen: Codx, mijn vraag is bedoeld zoals ik hem gesteld heb. Niet meer en niet minder. Kennelijk lees je er meer in (iets dubieus?) dan ik kan bedenken en bedoeld heb. Ik heb geen idee wat cw tijden en loadbalancen zijn. Ik probeer met mijn beperkte ervaring en kennis die ik heb met mijn Vu duo/Open Pli mijn broer te helpen het apparaat te bedienen. Toch is mijn vraag beantwoordt: hij kan dus, als dat zo uitkomt, bijvoorbeeld 2 of 3 programma's tegelijk opnemen. Dat is de praktijksituatie waar het mij om ging, niet meer en niet minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Word dat kan zonder enig probleem en over de cw hoe je je bij ziggo echt geen zorgen te maken en een loadbalancer heb je helemaal niet nodig om binnenshuis gebruik te maken van ziggo

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te beginnen: Codx, mijn vraag is bedoeld zoals ik hem gesteld heb. Niet meer en niet minder. Kennelijk lees je er meer in (iets dubieus?) dan ik kan bedenken en bedoeld heb. Ik heb geen idee wat cw tijden en loadbalancen zijn. Ik probeer met mijn beperkte ervaring en kennis die ik heb met mijn Vu duo/Open Pli mijn broer te helpen het apparaat te bedienen. Toch is mijn vraag beantwoordt: hij kan dus, als dat zo uitkomt, bijvoorbeeld 2 of 3 programma's tegelijk opnemen. Dat is de praktijksituatie waar het mij om ging, niet meer en niet minder.

Ik denk dat Codex bedoelt en hij heeft gelijk denk ik.

 

Je bedoeling is voor IPTV  (streaming )

Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat Codex bedoelt en hij heeft gelijk denk ik.

 

Je bedoeling is voor IPTV  (streaming )

het is toch een hele normale vraag van world ik snap de reacties niet

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorzover ik weet kan een CD-card 4 kanalen tegelijk decoderen. Dat is handig bij opnemen op mijn Vu+ Duo met Open Pli. Gaat altijd goed. Ook meerdere opnames tegelijk, mits binnen dezelfde 2 bouqetten.

Mijn broer heeft een Vu Ultimo met 2x kabeltuner en 1x sattuner gekocht, ook met Open Pli. De vraag is hoeveel kanalen er door de Ziggo-card gelijktijdig kunnen worden gedecodeerd. Dit om te weten of achteraf decoderen nodig is (ik ga er tenminste vanuit dat dat mogelijk is op de Vu Ultimo en als de codering niet te snel wijzigt... weet ik ook niet bij Ziggo) Zelf heb ik geen kabel en heb dat dus ook nooit uitgezocht.

op de Ultimo kun je er redelijkerwijs van uitgaan dat je met die twee vrije kabel tuners 4 zenders gelijktijdig kunt decoderen

meer kunnen decoderen is erg afhankelijk van de frequenties van die zenders

(op kabel anders dan op sat, weet ik eigenlijk niet daar ik die zenderlijsten niet goed genoeg ken)

 

het ziggo irdeto kaartje is niet zoń probleem met je oscam dvbapi en cs357 protocoll

ciao

What's The Time

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...