Ga naar inhoud


Wat kan ik doen met een irdeto ontvanger als newbie?


Gast

Aanbevolen berichten

De door jou gevraagde inf. is te vinden bij;<BR>Satelliet Codering Systemen klik hier op Irdeto.<BR>Satelliet Provider Swartcards klik hier op Irdeto.<BR>Satelliet Receivers klik hier op Overige Receivers.<BR>Diversen klik hier op TeKoop/Gevraagd<P>Als je de hierboven genoemde topic`s van het afgelopen jaar hebt doorgelezen zijn er waarschijnlijk niet veel vragen meer.<P>suc6 Johan. cool.gif" border="0

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben al tijden in het bezit van een Pace dvr500 (ja die rammelbak ja) die ik in vroegere tijden nodig had voor tv ontvangst. Ik ben alleen al 3 jaar aan de kabel ipv satelliet. Nu las ik hier laatst allerlei leuke dingen over het klooien met die schotels. Hij is nu toch al afgeschreven en ik wil er wel wat mee gaan expirimenteren. Heeft iemand suggesties? Ik heb de oude smartcard er ook nog bij (niet meer gebruikt de laatste 3 jaar). <P>Ik heb ook iets gehoord over software emulatie etc? <P>Wie wil mij daar eens uitgebreid in lekentermen uitlege over geven?<p>[ 16-10-2001: Message edited by: JavaBoon ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...