tracker Geplaatst: 2 juni 2013 Geplaatst: 2 juni 2013 Ik heb een Amiko 8900 waar ik in plaats van de spark software Enigma op heb gezet. De software werkt prima maar de kaart van CD udate niet automatisch dus na ongeveer 2 maanden valt het beeld uit. Via een andere ontvanger of een heractivering via Cd lukt het wel om de kaart te updaten. Is dit een bekend probleem met deze ontvange rin combinatie met de Enigma2 software?
D_liver Geplaatst: 4 juni 2013 Geplaatst: 4 juni 2013 Heb ik ook gehad (niet met een amiko, maar met een sab unix -f) dus ook een .sh4. Probleem wat ik had was dat er wel EMM-G geschreven werden maar geen EMM-S ( wat ik ook probeerde ) Oplossing was: Laatste HDMU enigma2 image erop Oscam installeren vanuit HDMU image ( PMT mode goed zetten ) Mhz en cardmhz verwijderen uit reader settings CAID en Ident verwijderen uit reader settings Nu schrijft ie wel EMM-G en EMM-S naar de kaart 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
tracker Geplaatst: 4 juni 2013 Auteur Geplaatst: 4 juni 2013 OK, dat is een goed antwoord. Ik ga dat proberen en zal melden als het werkt. Dank je
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen