Ga naar inhoud


Post deleted by Toxic[Q]


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Tja ik weet niet wat je moet doen maar ik kan je wel vertellen wat ik zou doen.

Ik zou in de pen springen en diverse brieven sturen naar alles wat met topfield te maken heeft.

In die brief zou ik duidelijk schrijven dat het klepje is toegezegd en dat ze niet moeilijk moeten doen omdat je niet eens klaagt over het feit dat je geen nieuwe machine gehad hebt.

Dan zou ik in de brief kenbaar maken dat het voor jou ook een principekwestie is en dat je via internet en consumentenbond de mensen duidelijk zal maken hoe ze met hun klanten omspringen als ze hun belofte niet nakomen.

Ook moet je in de brief schrijven dat je spoedig een reaktie verwacht van hun.

Tevens zou ik bellen met het bedrijf en me niet laten afschepen door een medewerker maar meteen vragen naar de direkteur of manager.

Als dat ook niet werkt dan ga je er gewoon naar toe en trapt een hoop stennis in het bedrijf.

 

Omdat ik diverse bedrijven heb en daardoor vaak spullen moet aanschaffen kom ik regelmatig in soortgelijke situaties terecht.

Geloof me de aanhouder wint.

Ik ben een raar mannetje als ik onrechtvaardig behandeld word. Bij parkeerbeheer (de moeilijkste instantie die je je kunt bedenken) in Amsterdam kreeg ik na 2 uur wachten mijn parkeervergunning niet.

Nadat ik ze luidkeels uitgelegd heb dat ik aan alle voorwaarden voldeed en dat hun nieuwe regeltje nergens in een folder te lezen stond heb ik gedreigd dat ik volledig zou doordraaien en met computers zou gaan gooien. Ik werd afgevoerd naar een zijkamertje kreeg een glaasje water, werd keurig behandeld en liep naar buiten met mijn parkeervergunning.

 

[color:"red"]Conclusie, laat je niet afpoeieren en zorg dat je krijgt waar je recht op hebt! [/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...