hro Geplaatst: 9 juni 2013 Auteur Geplaatst: 9 juni 2013 je was de mutatie op mijn antwoord voor... ;-)
Oplossing Gerard 76 Geplaatst: 10 juni 2013 Oplossing Geplaatst: 10 juni 2013 Mooie lijst,waarvoor complimenten.Je moet er maar steeds de tijd en moeite voor nemen.Dank je
SIMBAke Geplaatst: 11 juni 2013 Geplaatst: 11 juni 2013 werkt niet goed onder newnigma denk ik met de blauwe toets favorieten zie ik niets bij boeket tv vlaanderen zie ik geen HD zenders staan , enkel MPEG4 dus geen VTMHD , éénHD en canvasHD VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
SIMBAke Geplaatst: 11 juni 2013 Geplaatst: 11 juni 2013 verder heb ik de lijst geupload naar mijn dm8000 met de recenste DREAMSET . writing files duurde eeuwig , ik heb dreamset maar afgesloten en de ontvanger gereboot achteraan (anders ging niet ) ik gebruik normaal gezien een .ipk file voor de zenderlijst te updaten dit is toch een serieuze stap terug ivm .ipk , vind ik VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
hro Geplaatst: 12 juni 2013 Auteur Geplaatst: 12 juni 2013 @SIMBake: vervelend voor je maar ik kan je niet helpen. De kanalenlijst wordt aangeleverd zo die is, dus niet in een ipk-bestand, en werkt verder prima. Als je de lijst download van deze site en opent in DreamSet, dan zie je neem ik aan toch wel de hd-zenders in het boeket België staan? Kijk eens goed naar de instellingen bij DreamSet. Mogelijk moet je een andere firmware-instelling kiezen.
SIMBAke Geplaatst: 12 juni 2013 Geplaatst: 12 juni 2013 bij de providers onder tv vlaanderen staan geen HD zenders maar ik zal wel terug de zenderlijst gebruiken van icesat , die ben ik gewoon ik wou alleen die van u eens testen , jammer maar helaas VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
hro Geplaatst: 12 juni 2013 Auteur Geplaatst: 12 juni 2013 ik begrijp je niet. De hd-zenders Eén HD, Canvas HD en VTM HD staan gewoon in het boeket België. Ik heb geen boeket TV Vlaanderen. Heb je wel de juiste kanalenlijst? Waarom zou ik de hd-zenders weglaten? Ze staan er echt in. Maar gebruik gerust die van een ander, ik verdien er niets aan hoor.
SIMBAke Geplaatst: 13 juni 2013 Geplaatst: 13 juni 2013 geen boeket maar bij providers zoals ik eerder zei , dus onder providers ; tv vlaanderen , daar staan geen HD zenders VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
hro Geplaatst: 14 juni 2013 Auteur Geplaatst: 14 juni 2013 onder providers..? Ik heb geen indeling naar provider. Ik vrees toch dat je de lijst van een ander aan het bespreken bent (HenkSat?).
johnbijn Geplaatst: 14 juni 2013 Geplaatst: 14 juni 2013 Hallo , kan het zijn dat SKY Select HD verhuist is? Heb ziens gisteren daar geen beeld meer op. 1
hro Geplaatst: 14 juni 2013 Auteur Geplaatst: 14 juni 2013 Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Na scan van de transponder is deze zender niet meer gevonden. Ik verwerk het. NB: dagelijks volg ik KingOfSat. Daar staat het nog niet bij. NB2: opmerkingen kun je ook doorgeven via het e-mail-account dat genoemd staat in de Kanalenijst Hans (dat ik op S4A niet mag noemen).
hro Geplaatst: 23 juni 2013 Auteur Geplaatst: 23 juni 2013 Dank Sjaak(k). Graag je foutjes doorgeven op ons e-mail-account, dat vind ik makkelijk om te verwerken. Is het nu alleen Oostvoornde strand of meer stranden?
teebusch Geplaatst: 25 juni 2013 Geplaatst: 25 juni 2013 Nieuw: Kanalenlijst Hans van 4 juni 2013. Te downloaden (zie bijlagen) of je wacht op de software-update van je image. NB: DM800HD-bezitters kunnen beter niet wachten maar downloaden en zelfoverzetten. Groet, Hans. Nieuw sinds 9 mei, per satelliet, chronologisch in tijd: Astra 19 oost Liberty TV FR is gestopt; TVV Informatiekanaal is gestopt; MGM HD (Sky Germany), code, test, start op 7juni; NatGeo NL sd isgestopt. Astra 23 oost Transponder 12402 V wordtsteeds voller met zenders van de nieuwe aanbieder VeriMatrix. Bijvoorbeeld BBC, France en Net5 en SBS6. Gecodeerd; RTS Sat (Servië) test tv endrie radiozenders, fta; Teleippica 1 en 2,Italiaanse paardensport, fta; TV Noord ging 4 juni naarmpeg-4. Astra 28 oost ABN TV,fta; BT Sport 1 en 2, zowel sdals hd, testuitzendingen fta, straks code; Extreme Sports, Showcase +1,SmartLive en Channel S op nieuwe frequentie; JML Living (i.p.v. Argos TV), teleshop,fta; Heat en Magic, nieuwefrequentie, fta; BON (Blue Ocean Network), fta: from and about China inEnglish; Zee News, test; Racing UK op nieuwefrequentie; True Drama,fta. Hotbird Al Atlas TV, fta; Fundacao JPII (Brazilië), fta; Arise Network, fta; PNTV (Iran?),fta; TopCrime (Ita), test,code; Perspous TV,test; VOTV (reli),fta; Somali TV, nieuwefrequentie, fta; Negah e shoma (Aziatisch),fta; Royal Somali TV,fta; I24News, English + Arabic, test, fta; Hadi TV 1 (Libanon), test, fta; Classica Italia HD (Sky Italy), test,code; UnireSat by Teleippica, Italiaanse paardensport,fta. UPC TLC HD gestart,code Verder: alle satelliettransponders nagelopen op S en S2 (QPSK en 8PSK). Verder: zeer veel streams toegevoegd of verwijderd, dank aan tipgevers en ‘leveranciers’! Bedankt
Tonskidutch Geplaatst: 25 juni 2013 Geplaatst: 25 juni 2013 ja maar wie is Hans? zo velen die dit en dat wensen inzake die lijst en nooit Hans aan de lijn krijgen.... noem hem anders of registreer met die naam. ja zowaar kanalenlijstHans andere settingslijst ghost idem niet een bypass neen een aorta op sat4all ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
hro Geplaatst: 25 juni 2013 Auteur Geplaatst: 25 juni 2013 je weet goed dat ik geen geest ben... net zo min als de kanalenlijsten van Henk(sat)...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen