Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gaat er nog iemand van hier naar Angacom toevallig? Wellicht kan hier wat leuk nieuws uitgewisseld worden..eigen verhalen of interessant nieuws.

Ik ken de beurs alleen van de bekende VU+ Duo 2 foto's van vorig jaar..maar het schijnt een grote beurs te zijn :D

Gek genoeg zie ik Dream Multimedia niet op de lijst staan..is het niet hoog tijd dat zij met iets nieuws komen (het Goliath project)? VU+ staat wel op de kaart..hopen dat er een release date voor de VU+ Duo 2 bekend wordt.

Heb zelf nog niet zo heel veel kunnen vinden, maar tot nu toe:

Stukje over Sky en Humax.

Geplaatst:

Hier een filmpje van de VU+ Duo 2

In het filmpje word aangegeven dat er niet sprake is van een derde tunerslot, maar dat de derde ruimte is voor een optionele wifi-antenne (welke het bereik van de interne wifi vergroot). Dikke min wat mij betreft..had liever plaats voor een derde tuner.

Voordeel is dan weer dat hij kan transcoden, waardoor streamen een stuk beter zal gaan bij minder snelle verbindingen.

Geplaatst:

ik was er gisteren en vandaag. Vooral woensdag behoorlijk druk. Ik heb niet echt veel tijd gehad om rond telopen, veel afspraken met leveranciers. Maar ik heb vu+ en xtrend gezien, en natuurlijk bedrijven als samsung, humax, kathrein etc. Samsung had een hele mooie en hele grote 4K UHD TV hangen :)

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...