Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Daar zitten we op te wachten, nog meer pulp (commerciële zenders
met veel reclame).

Natuurlijk wordt het basispakket dan duurder.

Zal wel lobbyen zijn van de aanbieders om meer geld te genereren
voor de aandeelhouders.

aangepast door Adriano

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

Geplaatst:

Heeft alleen betrekking op de kabel.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Niet geheel toevallig heeft UPC onlangs "gratis" digitale tv aangeboden aan hun abonnees.

Analoog verdwijnt toch wel.

Uit bovenstaand bericht in combinatie met het UPC bericht concludeer ik dat er flink gelobbyd wordt op het binnenhof door belanghebbende.

Daar kan de gewone man/vrouw toch niet van winnen.

Dus we ondergaan het of we emigreren :D

Geplaatst:

Ik vind het een beetje onzin aangezien een digitaal basis pakket altijd al boven de 30 zenders zit,  straks wordt deze wetgeving misbruikt om het basispakket daadwerkelijk terug te brengen naar 30 zenders en je voor de rest extra te laten betalen oftewel achteruitgang.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:

Logisch toch. Straks willen ze een taks gaan heffen, althans dat is een plannetje van de ...A (kan het niet door mijn vinger krijgen het te typen, iedereen die dan wat interessants wil gaan zien moet dan een extra pakketje nemen waar een heffing op zit als ik het goed begrepen heb. Bovendien, wanneer iedereen niet meer analoog kijkt maar digitaal is het weer een stap richting totale controle....

Geplaatst: (aangepast)

Wat een onzin zeg.

Als een aanbieder een pakket met 15 zenders aan wil bieden moeten ze dat toch zelf weten. Als de consument meer zenders wil zal die wel een duurder pakket nemen of overstappen. Een echt goedkoop pakket met 15 *goede* zenders heb ik best oren naar.

Maar het kan gekker.

Tegelijk moeten de programmaraden worden afgeschaft. Dus een aanbieder met Nederland 1, 2, 3, VRT Eén, Canvas, de regionale zender en de lokale zender (allen must carry) en daarna Tel Sell 8, Tel Sell 9, Tel Sell 10, Tel Sell 11, ..... Tel Sell 29, Tel Sell 30 is perfect legaal en binnen de wet.

Sterker nog, must carry is buiten analoge kabel nergens van toepassing. Daarom zit de VRT ook niet in het CDS basispakket. Dus een aanbieder met Tel Sell 1 t/m Tel Sell 30.. Perfect legaal & binnen de wet.

Ga ik hiervoor iedere 4 jaar (of meestal vaker) naar de stembus?

aangepast door W3ird_N3rd

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:

Hoe kom je daarbij er staat,''Daarom wordt de Mediawet aangepast, zodat geregeld wordt dat aanbieders van digitale televisie minstens 30 zenders in hun standaardpakket hebben, in plaats van 15, wat nu het geval is''. Daar behoort oa.Digitenne en CDS bij. Dat zal voor Digitenne nog een hele klus worden met maar 24 zenders. :P

Uit dit stukje uit dat artikel:

"Ook worden de programmaraden, die adviseren over welke zenders in het standaardpakket moeten zitten, afgeschaft, aldus Dekker."

CD heeft geen programmaraad.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Voor mij hoeven programmaraden etc niet... en als een bepaald pakket je niet bevalt moet je het uiteraard niet abonneren! Als niemand het pakket neemt, zal het wel verdwijnen of gewijzigd worden.

Ik vind dat we moeten gaan naar het systeem wat je bij veel Zweedse kabelnetten en ook bij Boxer, het dvb-t platform hebt. Je hebt de zenders van de publieke omroep SVT, het grootste commerciele station TV4 en vaak nog wel 1 of 2 zenders, en verder kan je 6 of 8 extra zenders samenstellen uit een lijst met beschikbare zenders. je betaalt dan een bedrag afhankelijk of je 6 of 8 extra's genomen hebt. Voor mij zou dat de perfecte oplossing zijn...  Ik hoef geen belgische zenders of al dat discovery, muziek en sportgedoe te hebben...  Je kan uiteraard ook pakketten nemen, goud, zilver etc... Kijk je "per zender" is een pakket uiteraard goedkoper, maar wil je al die 'onzin' niet hebben is het veel voordeliger om te kunnen kiezen, en echt te betalen voor wat je wil zien.

Jammer dat ze dat bij CanalDigital voor de parabol niet doen... de kabel van CD heeft die mogelijkheid wel.... jammer voor mij dus, maar misschien komt het ooit wel...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...