larosa Geplaatst: 5 juni 2013 Geplaatst: 5 juni 2013 Goede avond Ben nieuw op dit forum en zoek iemand die me kan informeren over engelse kanalen via android internet dus zonder schotel te ontvangen. Ik woon in tenerife en de ontvangst van astra 28 is moeilijk , nu heb ik iemand gezien die de engelse kanalen aan bied via een android box bestaat dat ook in nederland Graag iemand die me kan informeren dank romt@telefonica.net
Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 juni 2013 Geplaatst: 7 juni 2013 (aangepast) Kijk hier: http://www.geen-reclame.nl/ Ik heb het hier in Dubai gezien en vind de kwaliteit matig. Ze gebruiken een Slingbox. 4 maart 2014 aangepast door Michel Reclame "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
meijel Geplaatst: 7 juni 2013 Geplaatst: 7 juni 2013 filmon is een app voor android,ook als engima 2 plugin.
Penthe Geplaatst: 7 juni 2013 Geplaatst: 7 juni 2013 filmon is gewoon een app om gratis internet tv te kunnen kijken, daarmee kun je echt niet live Engelse tv kijken. filmon doet het zelfde als deze website http://wwitv.com/ .
meijel Geplaatst: 7 juni 2013 Geplaatst: 7 juni 2013 (aangepast) met filmon kan ik na alle bbc en itv kijken in sd of hd http://www.filmon.com 7 juni 2013 aangepast door meijel
Penthe Geplaatst: 7 juni 2013 Geplaatst: 7 juni 2013 (aangepast) Ik ziet inderdaad dat dit werkt, maar daar is ook alles mee gezegd de kwaliteit laat ver te wensen over, als je het scherm klein laat valt er mee te leven zeg maar al schokt het wel als een gek alsof de framerate veels te laag is. Maargoed een tablet is ook niet groot dus zal het er daar wat beter uit zien. Ik ziet net dat dit vrijwel zelfde werkt als Zattoo dus SD gratis en HD betalen, al werkt Zattoo hierbij wel even 10x beter helaas moet je dan voor de zenders in de UK zelf zijn of een proxy hebben. Filmon SD is hier dan wel in het voordeel omdat je het buiten de UK kan zien maar zwaar ondermaats kwa kwaliteit. Ik gaat er niet naar zitten kijken dan wind ik mezelf enkel maar negatief op. 7 juni 2013 aangepast door Penthe
cookie monster Geplaatst: 7 juni 2013 Geplaatst: 7 juni 2013 Ik heb die filmon eens gecheckt , en ben best tevrede , ik kijk via een 40 inch tv Voor de criticasters: beter iets dan niets !! En als het dan nog eens gratis (in SD) is , mooi meegenomen !! Ook eventueel een schone (tijdelijke) noodoplossing bij een (tijdelijk) schotelverbod !!!! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cookie monster Geplaatst: 7 juni 2013 Geplaatst: 7 juni 2013 (aangepast) Ook handig voor filmzenders en alle andere aangeboden op reis GRATIS te bekijken 7 juni 2013 aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Sprietje Geplaatst: 8 juni 2013 Geplaatst: 8 juni 2013 Inderdaad, bij weinig bewegende beelden ziet het er best aardig uit maar als de beelden snel veranderen, dan is het toch behoorlijk schokkering beeld met mijn 10MB/sec internetaansluiting. Maar er zitten leuke zenders bij die je kunt ontvangen. Zo is Party TeeVee best een aardige zender. Zou mooi zijn als CanalDigitaal die gaat plaatsen als vervanger van de zender DanceTrippin TV die enkele dagen geleden verdwenen is?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen