sceelo Geplaatst: 5 juni 2013 Geplaatst: 5 juni 2013 Wie een betrouwbare adres waar je een sky kaart kan kopen. Heb de afgelopen dat lopen zoeken maar veel info is er niet. Je mag me pm'en.
Henksat Geplaatst: 6 juni 2013 Geplaatst: 6 juni 2013 Sku UK, Sky DE of Sky It? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
sceelo Geplaatst: 6 juni 2013 Auteur Geplaatst: 6 juni 2013 (aangepast) Gaat om UK. Receiver heb ik al via een bekende internationale veilingsite gekocht. 6 juni 2013 aangepast door sceelo
Jean-Claude Geplaatst: 6 juni 2013 Geplaatst: 6 juni 2013 niet erg slim vrees ik - sky kaarten zijn "gehuwd" met een ontvanger - je koopt dus de kaart + ontvanger samen en die moeten bij de verkoper worden geaktiveerd door naar sky te bellen en een aktivatie aan te vragen. Hierna is die kaart enkel nog in die ontvanger te gebruiken. dus om nu nog een sky kaart te vinden die gaat werken op die ontvanger ......... er zijn shops in NL en B die kaarten (+ bijbehorende ontvanger) verkopen, zij het niet goedkoop. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
sceelo Geplaatst: 6 juni 2013 Auteur Geplaatst: 6 juni 2013 Ah das jammer, had op andere forums gelezen dat het wel mogelijk was. Heb gelukkig niet veel voor betaald. Weet je misschien waar ik kan kopen?
Jean-Claude Geplaatst: 6 juni 2013 Geplaatst: 6 juni 2013 ik zie hier regelmatig op deze site reklame in een banner van een satshop in Aalst en die verkopen kaarten + ontvangers dus hou de banners hier in de gaten en klik er eens op DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
MySat Geplaatst: 9 juni 2013 Geplaatst: 9 juni 2013 Op de site van Sky.uk.co vind ik de volgende mededeling .... *Sky TV price will increase on 1 September 2013 by up to 10% in accordance with our standardterms. Een abo van 800 euro per jaar wordt dan 880,-. Een leuk etentje per jaar richting de UK Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
Sverige Geplaatst: 10 juni 2013 Geplaatst: 10 juni 2013 Sky UK is inderdaag ook erg duur... maar dat is vrijwel alle pay tv in west europa. Zu durven het te vragen, zolang genoeg mensen bereid zijn zulke forse bedragen neer te tellen... Gelukkig zijn er erg veel zenders waar je niets extra voor hoeft te betalen... dus een duur abo is eigenlijk overbodig. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Emekli Geplaatst: 10 juni 2013 Geplaatst: 10 juni 2013 Laat die dure providers toch voor wat ze zijn. Bij jullie, met een kleine schotel en triple LNB, heel veel gratis op de 3 bekende Astra´s. UK: o.a. BBC/ITV Duitsland: o.a. ARD/ZDF en hun themakanalen. En 3sat, arte, Phoenix. Wil je nog meer, zelfde schotel, met extra een draaibare, de wereld gaat letterlijk voor je open. Ook ik heb een abo., €5.--, voor de HD kanalen. Op Discovery HD, NGC HD, History HD en Travel Channel HD, veel te veel herhalingen en op sommigen ook nog reclame. Die met reclame, zou je gewoon gratis moeten krijgen. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
edbe Geplaatst: 11 juni 2013 Geplaatst: 11 juni 2013 de satshop in Aalst is goed....zelf had ik tot 1 jaar geleden ook een Sky Uk abbo gehad via mijn broer in Ireland..... wel bijna het complete pakket, maar was wat prijzig.....dus heb m'n abbo opgezegd. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
sceelo Geplaatst: 11 juni 2013 Auteur Geplaatst: 11 juni 2013 De satshop in Aalst lijkt me wel wat. Ik zal ze morgen even bellen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen