Ga naar inhoud


op cd zenders blokvorming astra 19 en astra 23


wiltop

Aanbevolen berichten

Gisteravond het verzwakkertje uitgeprobeerd. Met maximale demping (20 dB) heb ik nog maar 47 % sterkte over, maar wel 99 % kwaliteit.

Heel mooi beeld, inclusief bevroren blokken en horizontale banden  :(

Het lijkt er trouwens op dat het beeld met name bevriest op plekken met heel veel contrast (tegenlichtopname e.d.)

Groeten,
Shmuel

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat het die samenwerking (of gebrek daaraan) zou zijn, heb ik hierboven ook al verondersteld.

Maar ligt dat aan Grundig of aan de CD-CAM? CD kan toch niet de vooruitgang stopzetten door gewoon niet verder te ontwikkelen als de industriestandaards zich wereldwijd verder ontwikkelen?

 

CD schrijft trouwens zelf op de website: Televisietoestellen en satellietontvangers die beschikken over DVB-S2 tuners en een CI of CI+ slot werken met de CI-Module van CanalDigitaal. Deze tuners zijn geschikt om (satelliet)signalen door te geven in HD en signalen gecodeerd in MPEG-4. En daaraan voldoet de Grundig TV.

 

Met een losse HD-ontvanger (Venton en Comag) geen centje pijn. Maar ik heb heel bewust gekozen voor een geïntegreerde oplossing.

Groeten,
Shmuel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kijk eens of je van iemand een Aston cam kan lenen.

Die werken over het algemeen beter als de CanalDigitaal cam modulen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<GRIN> Net een vergelijkbare vraag gesteld in een ander draadje. Bedankt voor je antwoord/suggestie.

Ik woon een beetje afgelegen, maar zal eens rondkijken. En anders is ***geen-reclame*** er ook nog. Kijken zonder bevriezende beelden is ook wat waard...

Groeten,
Shmuel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste shmuel


Er zijn heel veel merken TVtoestellen die niet goed met de CanalDigitaal CI-module samenwerken. Niet voor niets dat CanalDigitaal een lijst heeft van gecertificeerde TV’s die wel goed werken met de CanalDigitaal CI-modules. Maar zoals ceesv ook al schrijft, zou je eens een Aston Crypt 1.07 kunnen proberen. Je moet dan wel de nieuwste software v2.26 er op hebben staan. Jammer dat je die software niet zelf kunt wijzigen. En een nieuwe Aston Cam kopen kost veel geld terwijl je niet zeker bent dat die wel werkt. Je zou hem dus eerst even van iemand moeten lenen om hem uit te proberen maar ja, vindt maar iemand die zo’n module heeft.

post-60869-0-23245700-1372858949_thumb.png

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het daarom gaat (het proberen, en kopen als hij het wel doet), dan bestel je hem toch gewoon bij een webshop die deze module met de goede software te koop aanbied, én waarbij je binnen de 14 dagen de module kosteloos kan retourneren.  Dat is nu duidelijk een geval van "ik wil hem wel hebben, maar hij doet het niet op mijn tv, dus hoef ik hem niet". Geen enkel probleem denk ik...

Dan hoef je niet op zoek naar iemand die hem wil uitlenen... hij komt netjes in de brievenbus, als hij goed is hou je hem, en anders gaat hij terug!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Astoncrypt modulen zitten nieuw in een verzegelde verpakking.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Sverige


Ik denk toch dat die satellietshops met een lantarentje te zoeken zijn want CI-modules zitten in een verzegelde verpakking juist om te garanderen dat ze nieuw, origineel en in orde zijn.

 

Oh, cees is met net voor.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...