Ga naar inhoud


op cd zenders blokvorming astra 19 en astra 23


wiltop

Aanbevolen berichten

Omdat er, afhankelijk van je merk TV, veel gedoe is met de CI-module,

de volgende keer TV en Ontvanger (met twee of meerder tuners) apart kopen.

Maar ga dan ook gelijk voor "Linux" van bijv. Vu+ of Dreambox.

Zet er VTi of PLi op als software, kan evt. ook in de winkel gedaan worden en je CI-module kan de kliko in.

Middels het menu van een van deze twee software´s download je CCCam 2.3.0 en je hebt altijd beeld.

Heb er nog net geen 3 jaar ervaring mee, maar had nooit problemen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kijk sinds 15 jaar, in heel Europa en thuis, TV via satelliet, heb drie jaar internet via satelliet gebruikt en nu wil ik mee in de nieuwe ontwikkelingen. Ik ben geen gedreven DX-er (meer) en wil gewoon een goed HD-beeld in de kamer, met één afstandbediening. Is dat zo absurd?

 

Bovenstaande posting helpt net zo goed als "Dan had je beter een Volvo kunnen kopen" als ik een probleem met m'n Mercedes signaleer.

aangepast door Shmuel

Groeten,
Shmuel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het goed bedoeld hoor, maar met die CI-modules is er altijd wel iets aan de hand en,

İngebouwde tuner van TV werkt wél altijd goed voor niet gecodeerde zenders.

 

Ook ik had vroeger een module, altijd pech met die van CD, toen een andere gekocht, na 2 jaar geen ondersteuning meer

en moest maar een nieuwe versie kopen.

 

Voordeel van de "Linux" ontvangers is, werken altijd goed, of je moet zelf een fout maken.

Als CD al eens iets veranderd, zijn de makers van de software sneller, meestal al na een dag, klaar met de oplossing,

terwijl er bij CD wel weken overheen kunnen gaan.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wist niet dat die dingen tegenwoordig verzegeld waren... Nu heb ik geen Aston maar Conax, Alphacrypt en ook nog een Viaccess... en die waren destijds allemaal gewoon, los, niet verzegeld.

 

Maar goed, ik hoop dat shmuel succes heeft en dat alles werkt!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal hartelijk dank voor het meedenken. En vooral CeesV, die met de uiteindelijke oplossing kwam, de Aston CAM 1.07 met firmware 2.26.

Net een half uur Ned 1 HD zitten kijken: rocksteady! Ik ben weer blij.

Groeten,
Shmuel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...