mauspartyhouse Geplaatst: 8 juni 2013 Geplaatst: 8 juni 2013 Bestaat er ook eetbare diepvries pizza? Of iets dat een klein beetje op de foto op de doos lijkt? Iemand wel positieve ervaringen hiemee? Diepvies Pizza Mij te zout. Ik heb ook nog geen lekkere kunnen vinden. De verse van de AH zijn wel 'ok'. Maar geen diepvries..... ET8000
Gerard 76 Geplaatst: 8 juni 2013 Geplaatst: 8 juni 2013 Doe mij maar een grote biefstuk van 600 gram. :-)
moonchild Geplaatst: 8 juni 2013 Auteur Geplaatst: 8 juni 2013 Doe mij maar een grote biefstuk van 600 gram. :-) Niet iedereen heeft het riante salaris van een sat4all mod Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
moonchild Geplaatst: 8 juni 2013 Auteur Geplaatst: 8 juni 2013 Diepvries pizza , het hangt er van af welke !! Ik lust enkel die van carrefour huispizza !! is een poging waard, maar zit carrefour ook in nl? Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
cookie monster Geplaatst: 8 juni 2013 Geplaatst: 8 juni 2013 In Nederland = noppes // helaas pindakaas !! Indien je niet (te) ver van de grens woont , kan je er naar toe gaan De prijs is ongelofelijk goed Op hun website kan je zien waar ze zitten !! Via wikipedia kan je ook zien de lijst van supermarkten welke er in NL zijn of waren !! Maar over pizza"s , ik lust dat zo wel eens op tijd C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cookie monster Geplaatst: 15 juni 2013 Geplaatst: 15 juni 2013 (aangepast) Binnenkort kun je hem zelf samenstellen http://www.technischweekblad.nl/3d-printer-voor-pizza-s.332980.lynkx Kan het ?? Print uw eigen vrouw PS: Bericht 5000 15 juni 2013 aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
gerrit B Geplaatst: 15 juni 2013 Geplaatst: 15 juni 2013 Kan het ?? Print uw eigen vrouw dan zou ik maar alvast flink gaan sparen voor de cartridges als je van dit soort formaten houdt. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
cookie monster Geplaatst: 15 juni 2013 Geplaatst: 15 juni 2013 (aangepast) Da' belooft een dure grap te worden 15 juni 2013 aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
leo1949 Geplaatst: 16 juni 2013 Geplaatst: 16 juni 2013 Ik denk wel dat ze een ruim inkomen heeft. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Sprietje Geplaatst: 16 juni 2013 Geplaatst: 16 juni 2013 Diepvriespizza’s, ze liggen zo koud op de maag!
Johan45 Geplaatst: 16 juni 2013 Geplaatst: 16 juni 2013 Diepvriespizza’s zijn niet te eten, veels te hard en te koud ... Vult u rustig aan !!!
cookie monster Geplaatst: 25 juni 2013 Geplaatst: 25 juni 2013 Ach , op elk potje past een deksel Ooww ?? Bij sommige zelfs 2 of 3 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen