Ga naar inhoud


Disney Channel nog niet in Basic Light ?


ringlord

Aanbevolen berichten

In de nieuwsbrief van 3 juni werd gemeld :

 

 

Disney Channel maakt op 4 juni zijn opwachting in Basic Light! Enkel bij het horen van de naam Disney weet u al dat kinderen verwend zullen worden met de beste entertainment. Met geweldige series als "Shake It Up", "The Wizards Return" en "Waverly Place" trakteert Disney Channel met de leukste programma's voor kinderen tot 12 jaar.

Als u Basic Light heeft kan u de zender toevoegen aan uw aanbod vanaf 4 juni door heel eenvoudig uw zenderlijst opnieuw in te laden

 

Echter bij mij blijft die zender zwart en ik heb reeds de nieuwe zenderlijst ingescand.  Doe ik iets verkeerd ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gisteren heb ik TVV de volgende mail gestuurd:

Hallo,
 
Op 3/6 heb ik een nieuwsbrief ontvangen waarin gesteld werd dat Disney Channel vanaf 4/6 ook voor Basic Light beschikbaar werd (zie ingesloten mail [eml]). Echter, tot op heden, blijft deze zender bij mij nog altijd op zwart. Ik kan wel afstemmen op de zender maar ze raakt niet gedecodeerd.
 
Op de website vind ik ook tegenstrijdige berichten ten opzichte van de nieuwsbrief.
In volgend item wordt gemeld dat DC nu beschikbaar is op TVV maar niet voor Basic Light.
http://www.tv-vlaanderen.be/klantenservice/nieuws/item_disney-channel.aspx
De meeste recente zenderlijst is die van 28/5 (!) en geeft aan dat DC niet beschikbaar is voor Basic Light.
http://www.tv-vlaanderen.be/uploadedFiles/Prospect/Klantenservice/Downloads/Zenderlijst_TV_VLAANDEREN.pdf
 
Kunnen jullie aub klaarheid scheppen?

En vandaag heb ik het volgende antwoord ontvangen:

Alles in orde gemaakt voor Disney Channel, u zou binnen het uur deze zender moeten ontvangen.
Indien niet, tv een uurtje op een nederlandstalige zender zetten en nog eens proberen, zou er dan wel moeten zijn.
Voor de berichten op de site is de eerste link aangepast geweest, et staat nu wel degelijk op de site dat het voor Basic Light is.
Alvast bedankt voor de opmerking.

Kort hierna ben ik gaan checken of ik DC nu wel kon ontvangen en inderdaad, nu werkte alles.

De link op hun website is wel nog niet aangepast niettegenstaande hun bevestiging van wel.

 

Ik moet wel zeggen dat ik een TVV "veteraan" ben en derhalve nog altijd over een origineel "basis" abonnement beschik - die nagenoeg overeenkomt met Basic Light maar e.g. wel toegang geeft tot NL1/2/3 HD.

Misschien moeten ze voor dit soort abo's iets "speciaals" doen.

 

Bon, als je DC niet kan ontvangen met een Basic Light dan helpt het misschien om een mailtje naar de helpdesk te sturen.

 

Peter

 

Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0
Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren heb ik TVV de volgende mail gestuurd:

Hallo,
 
Op 3/6 heb ik een nieuwsbrief ontvangen waarin gesteld werd dat Disney Channel vanaf 4/6 ook voor Basic Light beschikbaar werd (zie ingesloten mail [eml]). Echter, tot op heden, blijft deze zender bij mij nog altijd op zwart. Ik kan wel afstemmen op de zender maar ze raakt niet gedecodeerd.
 
Op de website vind ik ook tegenstrijdige berichten ten opzichte van de nieuwsbrief.
In volgend item wordt gemeld dat DC nu beschikbaar is op TVV maar niet voor Basic Light.
http://www.tv-vlaanderen.be/klantenservice/nieuws/item_disney-channel.aspx
De meeste recente zenderlijst is die van 28/5 (!) en geeft aan dat DC niet beschikbaar is voor Basic Light.
http://www.tv-vlaanderen.be/uploadedFiles/Prospect/Klantenservice/Downloads/Zenderlijst_TV_VLAANDEREN.pdf
 
Kunnen jullie aub klaarheid scheppen?

En vandaag heb ik het volgende antwoord ontvangen:

Alles in orde gemaakt voor Disney Channel, u zou binnen het uur deze zender moeten ontvangen.
Indien niet, tv een uurtje op een nederlandstalige zender zetten en nog eens proberen, zou er dan wel moeten zijn.
Voor de berichten op de site is de eerste link aangepast geweest, et staat nu wel degelijk op de site dat het voor Basic Light is.
Alvast bedankt voor de opmerking.

Kort hierna ben ik gaan checken of ik DC nu wel kon ontvangen en inderdaad, nu werkte alles.

De link op hun website is wel nog niet aangepast niettegenstaande hun bevestiging van wel.

 

Ik moet wel zeggen dat ik een TVV "veteraan" ben en derhalve nog altijd over een origineel "basis" abonnement beschik - die nagenoeg overeenkomt met Basic Light maar e.g. wel toegang geeft tot NL1/2/3 HD.

Misschien moeten ze voor dit soort abo's iets "speciaals" doen.

 

Bon, als je DC niet kan ontvangen met een Basic Light dan helpt het misschien om een mailtje naar de helpdesk te sturen.

 

Peter

 

Je hebt het voor iedereen in orde gebracht door jouw mailtje denk ik; ook hier DC nu! :)

  • Like 1

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp niet dat er mensen zich druk maken over € 4,00. Als je een bepaalde zender zo graag wil ontvangen voor Uw kinderen dan neem je toch een hoger abonnement. Een pakje sigaretten kost € 6;30. Zucht.

 

Wat is dat nu voor dikke zever? Dit is toch de omgekeerde wereld.

 

Als TVV met de grote trom aankondigt dat een bepaalde zender nu in een bepaald pakket zit en het blijkt niet zo te zijn; wat moet ik dan doen volgens jou?

Blijkbaar gewoon zwijgen en upgraden naar een hoger pakket... begrijpe wie het begrijpen kan.

Ik heb niet om de toevoeging van Disney Channel gevraagd, he.

 

Inderdaad. Zucht.

 

Peter

aangepast door Pletskop

Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0
Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt het voor iedereen in orde gebracht door jouw mailtje denk ik; ook hier DC nu! :)

 

Graag gedaan.

Ik had al gevreesd dat iedereen afzonderlijk zou moeten gaan mailen...

 

Peter

Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0
Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...