krui21 Geplaatst: 7 juni 2013 Geplaatst: 7 juni 2013 Hallo, Heb gisteren op marktplaats een 2de kaartje aangeschaft om te gaan gebruiken in mijn slaapkamer. Dus wilde deze aanmelden op de site maar dat lukte niet, en toen maar even een uurtje gebeld met canal digitaal. Wat blijkt nu de aanbieder op marktplaats had een betalingsachterstand bij CD dus deze kaart wordt niet meer geactiveerd, ook niet als ik deze als 2de kaart wil gebruiken en er voor ga betalen. Deze kaart kan ik volgens de medewerkster gewoon weggooien, want die wordt niet meer aangezet. Ik had toch ooit gelezen dat ned 1,2 en 3 altijd aan moesten staan op een CD kaart ? Klopt dit verhaal van CD of wordt ik weer met een kaartje het riet ingestuurd ? Mvg, Krui21
paardengek Geplaatst: 7 juni 2013 Geplaatst: 7 juni 2013 Volgens mij klopt dat verhaal. Ned 1, 2 en 3 zijn alleen open op kaarten, waarop geen betalingsachterstand op zit. Kortom, je bent gewoon bedonderd op marktplaats............. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
krui21 Geplaatst: 7 juni 2013 Auteur Geplaatst: 7 juni 2013 Beste paardengek, Oke weer wat geleerd, dan ben ik inderdaad dus echt bedonderd.... Dan koop ik maar een hele nieuwe 2de kaart
Gerard 76 Geplaatst: 7 juni 2013 Geplaatst: 7 juni 2013 Vraag in 't vervolg het kaartnummer voordat je hem koopt. Dan kun je dit nummer doorgeven aan CD en zij vertellen je of de kaart OK is. Dat doen ze graag voor je. Wil de verkoper dit niet dan weet jij ook genoeg
Johan45 Geplaatst: 8 juni 2013 Geplaatst: 8 juni 2013 Als je het kaartnummer weet kan je ook eerst een klein testje doen voordat je het dure CanalDigitaal service nummer belt. Even een her-activatie aanvragen op de site van CanalDigitaal (gratis) en als dit geaccepteerd wordt kan je er van uitgaan dat de kaart nog werkt en niet gedeactiveerd is zoals het geval is bij topic starter krui21. Vult u rustig aan !!!
krui21 Geplaatst: 8 juni 2013 Auteur Geplaatst: 8 juni 2013 Toch leuk om iedere dag weer wat bij te leren. Mijn kaart is inmiddels geactiveerd, door te bellen met de oude eigenaar van de kaart. Daar was in het verleden door CD te veel abbo kosten afgeschreven, maar hij is later in het gelijk gesteld. Hij heeft gebeld met CD en binnen 5 minuten deed de kaart het. Maar laat dit voor iedereen helder zijn bij het kopen van een kaart op mp of welke site dan ook... Fijn weekend !
Johan45 Geplaatst: 8 juni 2013 Geplaatst: 8 juni 2013 Fijn dat het opgelost is. Nu de kaart nog op naam zetten en aanmelden als 2e kaart. Maar dat mag geen probleem opleveren ... Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen