Ga naar inhoud


Kan canal digitaal kaart niet registreren


krui21

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Heb gisteren op marktplaats een 2de kaartje aangeschaft om te gaan gebruiken in mijn slaapkamer.

Dus wilde deze aanmelden op de site maar dat lukte niet, en toen maar even een uurtje gebeld met

canal digitaal.

 

Wat blijkt nu de aanbieder op marktplaats had een betalingsachterstand bij CD dus deze kaart wordt niet

meer geactiveerd, ook niet als ik deze als 2de kaart wil gebruiken en er voor ga betalen.

 

Deze kaart kan ik volgens de medewerkster gewoon weggooien, want die wordt niet meer aangezet.

 

Ik had toch ooit gelezen dat ned 1,2 en 3 altijd aan moesten staan op een CD kaart ?

 

Klopt dit verhaal van CD of wordt ik weer met een kaartje het riet ingestuurd ?

 

 

Mvg,

 

 

Krui21

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je het kaartnummer weet kan je ook eerst een klein testje doen voordat je het dure CanalDigitaal service nummer belt.

Even een her-activatie aanvragen op de site van CanalDigitaal (gratis) en als dit geaccepteerd wordt kan je er van uitgaan dat de kaart nog werkt en niet gedeactiveerd is zoals het geval is bij topic starter krui21.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch leuk om iedere dag weer wat bij te leren.

Mijn kaart is inmiddels geactiveerd, door te bellen met de oude eigenaar van de kaart.

 

Daar was in het verleden door CD te veel abbo kosten afgeschreven, maar hij is later in

het gelijk gesteld.

 

Hij heeft gebeld met CD en binnen 5 minuten deed de kaart het.

 

Maar laat dit voor iedereen helder zijn bij het kopen van een kaart op mp of welke site dan ook...

 

Fijn weekend !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...