Ga naar inhoud


Vu+Duo bij opnemen op TVV zender geen andere TVV zender beschikbaar


Jan Ambers

Aanbevolen berichten

In m'n Vu+Duo met VTI5.1 en CCcam3.0x  en Basic light card en 2 antenne aansluitingen probeer ik een opname te maken van één en wil kjiken op Canvas...

 

Lukt niet, alleen kijken op duitse TP lukt, de andere TVV zenders geven geen beeld???

 

Is er een instellingswijziging mogelijk?

( Heb ook een Aston dual cam v2.23 )

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jan

 

Gebruik je het ci slot of de interne reader met cccam voor tvv?

 

Want met je aston cam heb je me in verwarring gebracht.

 

En hoe staan je antenne instellingen in het menu?

 

Heb je ook ergens een tablet of zo aanstaan op dat moment?

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hoeft zelfs geen 2de kabel te hebben de zenders één en canvas zitten op een en dezelfde transponder op de astra 19.2.

Idem op de astra 23.5 één HD en canvas HD zitten ook samen op een en dezelfde transponder

Gooi die Astondualcam er eens uit, Linux boxen houden niet van cam modules.

Dat moet werken met CCcam  

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jan, ik zie dat jij CCCam 3.0 in VTi gebruikt.

Nu heb ik geen ervaring met CCCam 3.0 maar weet dat het gebruikelijk is dat men nog steeds CCCam 2.3.0 gebruikt en ik heb daar totaal geen problemen mee.

 

Misschien wel handig om VTI 5.1.0 helemaal opnieuw te installeren en dan CCCam 2.3.0 te gebruiken en dan ook zonder de Aston CAM te installeren.

Is een fluitje van een cent en mijn ervaring is dat de problemen dan meestal tot het verleden behoren.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok zal ik bij gelegenheid eens doen, kwestie van het te weten, want zointressant zijn die progs dan ook weer niet...

 

Maar ik werk ook met een Clone+systeem en daarvoor gebruik ik die Dual Aston cam... met CCcam en Clone+ had ik problemen.

 

Kan ik CCcam-3.x niet gewoon verwijderen en dan CCcam2.3.0 opnieuw installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mea maxima culpa! het is CCcam-v2.3.0 in plaats van 3.0

 

Dus ik moet de Clone+ kaart in de dual aston cam duwen wil ik beeld hebben: ergert me

Ik vermoed dat die astoncam geen gebruik maakt van die CCcam en er in zit voor spek en bonen...

Die CCcam werkt wel aks de TVVkaart rechtstreeks gebruikt wordt.

Er zal dus een incompabiliteit zijn tss Clone+ en CCcam

Link naar reactie
Delen op andere sites

enige reden waarom je de clone+ kaart gebruikt?

 

je kan via de vu+ je kaart ook delen met andere ontvangers die je eventueel in je netwerk hebt (dit via oscam-server en ccam als client op een andere ontvanger)

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...