Ga naar inhoud


Ik zoek een velg voor me auto


1pm

Aanbevolen berichten

Heb een ford fiesta van 2000 en ben me kapot aan t zoeken naar een licht metalen velg voor de auto heeft iemand mss een goeie site of weet ik wat mag ook tweedehands .

14 ich is de maat

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Of één of andere marktplaats achtige site, maar dat had je zelf ook al bedacht neem ik aan?

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Of de lokale autosloper/autokerkhof?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je de vraag : fiesta 2000 sportvelgen 14 inch invult bij google krijg je bij de onderdelenlijn.nl o.a. de volgende gegevens .

 

UithoornVelg met het merk: Originee, van Lichtmetaal en een diameter van 14 inch voor een Ford Fiesta uit 2000 met 4 wielbouten

 SchiedamVelg voor een Ford Fiesta uit Mei 2003

 UtrechtVelg van Lichtmetaal voor een Ford Fiesta uit Januari 2009

NoordhoekVelg met het merk: Ford, van Lichtmetaal, een breedte van 5,5 jot, een diameter van 14 inch en een ET waarde van 43,5 voor een Ford Fiesta uit Januari 2000 met 4 wielbouten

AmstenradeVelg van Lichtmetaal en een diameter van 14 inch voor een Ford Fiesta uit Maart 2000 met 4 wielboutenGroningenVelg voor een Ford Fiesta uit 2002

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

als je de vraag : fiesta 2000 sportvelgen 14 inch invult bij google

 

 

@Trust,

Eh. dat zijn aanvragen van mensen die zo'n velg zoeken, waarna die doorgestuurd wordt naar auto onderdelen firma's.

 

Een soort vraag en aanbod.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Cees foutje van mij , ik dacht dat het aanbiedingen waren op zo'n vraag .

 

Maar als TS zijn vraag daar neer legt (onderdelenlijn) krijgt hij misschien antwoord .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het een origineel velg is van de Fiesta, dan zou je deze ook kunnen bestellen bij de Ford dealer.

 

Je kan ook autosloperijen bij langs gaan, hebben ook vaak nog velgen liggen.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...