Ga naar inhoud


Zwarte CD (SECA2 ?) kaart: kan ik hier nog iets mee?


Aanbevolen berichten

die melding kreeg ik niet, kreeg de melding heractivatie bla bla tot 23.59u anders morgen nog eens proberen.

 

dit is wat CCCAM zegt

 

card reader /dev/sci0
handled 426(0) ecms and 1(1) emms
SECA card xx.xxx.xxx.xxx entitlements:
0000 SECA             : 1990-00-00
006a CANALDIGITAAL    : 2010-04-30
006b OPERATOR 2       : 1990-00-00
006c OPERATOR 3       : 1990-00-00
006d OPERATOR 4       : 1990-00-00
 

aangepast door Raphie

VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

die melding kreeg ik niet, kreeg de melding heractivatie bla bla tot 23.59u anders morgen nog eens proberen.

 

dit is wat CCCAM zegt

 

card reader /dev/sci0

handled 426(0) ecms and 1(1) emms

SECA card xx.xxx.xxx.xxx entitlements:

0000 SECA             : 1990-00-00

006a CANALDIGITAAL    : 2010-04-30

006b OPERATOR 2       : 1990-00-00

006c OPERATOR 3       : 1990-00-00

006d OPERATOR 4       : 1990-00-00

 

 

1. Je kaart is niet uitgeschakeld anders krijg je geen heractivatie. Het betekend ook dat je kaart nog geregistreerd is.

2. 006a CANALDIGITAAL    : 2010-04-30 geeft alleen aan dat de kaart lang niet is gebruikt. een uitgeschakelde kaart geeft 1990-00-00 bij 006a

 

Er moet gewoon een update binnen komen op SBS6 SD

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig jaar zijn alle seca 2 kaarten uitgeschakeld en kon je ze weer laten heractiveren door CD te bellen. Heractivatie via internet werkte toen ook niet. Je moest bewust CD bellen die vervolgens probeerde om je om te praten om een seca3 kaart aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig jaar zijn alle seca 2 kaarten uitgeschakeld en kon je ze weer laten heractiveren door CD te bellen. Heractivatie via internet werkte toen ook niet. Je moest bewust CD bellen die vervolgens probeerde om je om te praten om een seca3 kaart aan te schaffen.

 

Bron?

Broodje aap.!!!

Hier is in ieder geval geen enkele seca2 kaart uitgeschakeld. (met of zonder abonnement)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk dat het niet in het uitsterf beleid van SECA 2 past om nu nog verlopen kaarten te heractiveren.

SECA 2 naast SECA 3 laten voortbestaan is niet de bedoeling.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een seca2 kaart her-activeren is geen enkel probleem via de site van CanalDigitaal.

 

Daarbij .... vooralsnog heeft een kleine 10% van de abonnees nog steeds een seca2 kaart dus

om die nu zomaar overboord te gooien en abonnement  gelden niet meer te ontvangen

is in tijden dat de satelliet markt krimpt nu niet bepaalt een logische bedrijfsvoering.  

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bron?

Broodje aap.!!!

Hier is in ieder geval geen enkele seca2 kaart uitgeschakeld. (met of zonder abonnement)

Geen broodje aap, heb het zelf meegemaakt. Ik heb nu beeld enkel op Ned1,2,3 SD. met SECA 2. Heractivatie ging enkel mondeling via de telefoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...